2. 4. 2002 | Mladina 13 | Kultura | Plošča
Temponauta: 155.521.981.589.103
CD TehNika '02
Serija TehNike, ki utegne, če se bo držala živahnega tempa, kaj kmalu obelodaniti plodove vseh okoli Umeka in Randomov in sive eminence Iztoka Turka zbranih tehno ustvarjalcev prestolnice, se nadaljuje s ploščkom razvpitega didžejevskega in tudi produkcijskega dvojca Bizzy-Dojaja. Po eni strani ne presenečajo Temponautine navezave na berlinski - Maurizio on 33&45 - dub, katerega že dolgo rada zavrtita ob mirnejših priložnostih, glede na predstavitev v živo v K4 pa je pričakovano tudi (nalašč?) kontrastno sosledje ploščka, ki zaradi ostrih rezov med vižami predvsem ambientalnejše izmed njih pušča v vlogi intermezza.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
2. 4. 2002 | Mladina 13 | Kultura | Plošča
Serija TehNike, ki utegne, če se bo držala živahnega tempa, kaj kmalu obelodaniti plodove vseh okoli Umeka in Randomov in sive eminence Iztoka Turka zbranih tehno ustvarjalcev prestolnice, se nadaljuje s ploščkom razvpitega didžejevskega in tudi produkcijskega dvojca Bizzy-Dojaja. Po eni strani ne presenečajo Temponautine navezave na berlinski - Maurizio on 33&45 - dub, katerega že dolgo rada zavrtita ob mirnejših priložnostih, glede na predstavitev v živo v K4 pa je pričakovano tudi (nalašč?) kontrastno sosledje ploščka, ki zaradi ostrih rezov med vižami predvsem ambientalnejše izmed njih pušča v vlogi intermezza.
Prepočasen in premalo udaren za siceršnje Bizijeve in Jajcetove stranke, a vsaj v polovici dovolj plesen plošček čvrste tehno ritem sekcije in celo razločnih bas linij pa po drugi strani preseneča z obilnim in mehkim transiranjem, s hitrimi, a lahkotnimi, prostranimi in razgibanimi, ki zdržijo do konca, neprimerno dlje od minutnih "orodij za didžeje" in konec koncev upravičujejo cd format. Se bo tehno s svojega detroitskega brega pobratil z vedno bolj trdimi in minimalističnimi transerji, kakor kažejo že nekatere remikserske španovije?
* * * *