JK

 |  Mladina 22  |  Kultura  |  Plošča

Relax Everything is Under Control

CD, Tovarna vizij '03

In kaj počnejo veterani panka in fanka, sedaj slovenska muskontarska in producentska smetana, točneje vseprisotna Iztok Turk in Jani Hace, ki sta se jima na pričujočem omnibusu priključila Sebastijan Duh in Mario Marolt? Preprosto: kadar se ne ukvarjajo z drugimi posli, producirajo - upajmo, da čisto iz užitka - z latinom in džezom prepredeni elektronski muzak, "nevsiljivi" background, ob katerega se ob popolni predvidljivosti poteka ne bi spotaknila niti mravlja.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

JK

 |  Mladina 22  |  Kultura  |  Plošča

In kaj počnejo veterani panka in fanka, sedaj slovenska muskontarska in producentska smetana, točneje vseprisotna Iztok Turk in Jani Hace, ki sta se jima na pričujočem omnibusu priključila Sebastijan Duh in Mario Marolt? Preprosto: kadar se ne ukvarjajo z drugimi posli, producirajo - upajmo, da čisto iz užitka - z latinom in džezom prepredeni elektronski muzak, "nevsiljivi" background, ob katerega se ob popolni predvidljivosti poteka ne bi spotaknila niti mravlja.

Kompilacija, nabito polna klišejev, tako glede vloge in manir kot glede zvena posameznih elektronskih in akustičnih inštrumentov, se seveda, če je govoriti o džezu, ne navezuje na prelomnejše struje ali bognedaj improvizacijo, temveč na najbolj konzervativni mainstream, kar jo skupaj s proti koncu ploščka izraženimi simpatijami do mehkobnega housa pripelje v neposredno bližino žolice po imenu nu jazz.

Kot da niso fantje, takrat, ko je nekaj pomenil, nikoli plezali na Jazz Festival, kot da so prišli do džezovske tradicije šele preko salonskih, udomačenih, iz šeste roke predelav. Z redkimi izjemami: cheesy&sluzee. Kot nalašč za prvobitnega naslovnika projekta, vodstveni kader, stranke založnika, propagandne firme Tovarna vizij, ki ne vedo, kaj bi predvajale na svoji dragoceni feršterkariji. Smo slišali prav, je kdo omenil Filo Brasilio? Ah ne, raje pozabimo na tovrstne primerjave.

* *