JK

 |  Mladina 41  |  Kultura  |  Plošča

Richie Hawtin & Sven Vaeth: The Sound of the Third Season

Cocoon/Mute '03, distribucija Dallas

Pričujoči plošček naj bi "ujel vzdušje" sezone 2002 v diskoteki Amnesia na Ibizi, kjer Cocoon, podjetje Svena Vatha, redno prireja tehno veselice. Ker naj bi The Sound Of The Third Season "segel čez tisto, kar se pričakuje od miksa na cedeju", pa na njem ni najti samo enega izmed miksov, s katerim sta Sven&Rich ponoči znojila ibiško mondeno rajferstvo, temveč tudi lagodnejše ritme z afterja na plaži in celo zvoke, ki jih je Sven posnel v klubu ter na zakuskah ekipe Cocoona in ki služijo za uvod, medigro in zaključek ploščka.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

JK

 |  Mladina 41  |  Kultura  |  Plošča

Pričujoči plošček naj bi "ujel vzdušje" sezone 2002 v diskoteki Amnesia na Ibizi, kjer Cocoon, podjetje Svena Vatha, redno prireja tehno veselice. Ker naj bi The Sound Of The Third Season "segel čez tisto, kar se pričakuje od miksa na cedeju", pa na njem ni najti samo enega izmed miksov, s katerim sta Sven&Rich ponoči znojila ibiško mondeno rajferstvo, temveč tudi lagodnejše ritme z afterja na plaži in celo zvoke, ki jih je Sven posnel v klubu ter na zakuskah ekipe Cocoona in ki služijo za uvod, medigro in zaključek ploščka.

Čeprav ti šumi mestoma - posebej med špico, ko se rjovenju ljudstva pridruži tudi preko slušalk hreščeči Sven - dejansko poskrbijo za atmosfero, jih je po intrigantnosti primerjati kvečjemu z dialogi iz nemških porničev, obenem pa miks, ki naj bi bil skrajšani povzetek dvanajstih ur na Ibizi, neutemeljeno trgajo na dva dela. Kakšen miks? Back to back eskapado, ki dela z nonšalantnim, hlastnim fade in-fade out miksanjem, brez prekrivanja viž, le slabo reklamo tehnu, nabildanemu egu neugnanega para in didžejevskim spretnostim nasploh in med katero lahko le ugibaš, ali je ta ali oni hladni, sprevrženi, hipnotični tehno prišel iz Richiejevega kovčka in ali so vsi grobi posegi ter z electrom in bas linijami podloženi vinili zrasli na Svenovem zeljniku. Odvečno. Hja, morda pa gre le za promocijsko kampanjo, ki naj bi z divjimi fotografijami in "zadetimi" konverzacijami zagotovila konzumentstvu, da Sven še zdaleč ni v penziji in ga še vedno rad pobiksa, ter, še bizarneje, da je tudi Richie Hawtin, ki je vedno veljal bolj za inženirja in čudaka, pravi živalski žurer. In vpis v zgodovino? Svenova prijava (polna usta hrane, težak nemški naglas): "I ordered a t-bone steak, so we can share." Geil, ja.

* *