MXM

 |  Mladina 50  |  Kultura  |  Plošča

Natalija Verboten: Na pol poti

CD '03, Nika Records; distribucija: Nika

Podpisani Natalijo Verboten posluša že vrsto let, a v glavnem z očmi, zato se spodobi, da ob izidu njenega petega albuma obrne ploščo in najbolj seksi Velenjčanko pogleda tudi z ušesi. Nenazadnje zato, ker pričujoči plošček že v naslovu prinaša pesem Na pol poti, s katero je Natalija na slovenski popevki dobesedno pometla s konkurenco in demokratično prekinila diktaturo glasbenih "ustvarjalcev", ki pomanjkanje talenta enačijo z genialnostjo.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

MXM

 |  Mladina 50  |  Kultura  |  Plošča

Podpisani Natalijo Verboten posluša že vrsto let, a v glavnem z očmi, zato se spodobi, da ob izidu njenega petega albuma obrne ploščo in najbolj seksi Velenjčanko pogleda tudi z ušesi. Nenazadnje zato, ker pričujoči plošček že v naslovu prinaša pesem Na pol poti, s katero je Natalija na slovenski popevki dobesedno pometla s konkurenco in demokratično prekinila diktaturo glasbenih "ustvarjalcev", ki pomanjkanje talenta enačijo z genialnostjo.

Da je Natalija popevkarica, ki ji kredibilnost raste tudi v glasbenem smislu, so očitno detektirali celo posamezniki in posameznice, ki se na takih ali drugačnih festivalih in evrovizijskih popevkah niso ravno vrhunsko odrezali. Da se razumemo, ne trdim, da je približek je-t'aime-moi-non-plus dueta z Don Sergiom slab, vendar pa obstaja vsaj sto razlogov, da bi lahko bil boljši. In spomnim se prav vseh. Poleg tega inženirjem Natalijinih ploščkov zlagoma postaja prezentno, da Verbotnova zna in zmore več kot ciljati občinstvo, ki prisega na govedino po receptu onih osivelih dvojčkov. Vplivi zlatih zvokov, mater, Štajercev, Srečkotov, angelov, bogov in ostalih mitoloških bitij so tokat praktično zanemarljivi, aranžmaji desetih pesmi v skupnem trajanju 34 minut, od katerih se naslovna ponovi še v orkestralni inačici, pa so zrelejši in recimo temu širše zastavljeni, pa čeprav že na prvi prisluh spominjajo na nekaj, kar smo že slišali in v izvirniku niti ni bilo tako slabo. V tržni niši, ki ji vlada Natalija, je gledanje čez plot oziroma čez rob predalčka še kako zaželeno in če bi podjetje Vlašič še za centimeter, dva stegnilo vrat, bi bili rezultati naravnost neverjetni. Tudi v komercialnem smislu, saj se bo Zate na Triglav po mojem skromnem mnenju vrtel bolj in dlje od obeh ferrarijev skupaj. Natalija je še zmeraj nekaj najlepšega, kar se je zgodilo naši estradi, zakaj ne bi bila tudi nekaj najboljšega? Zdaj smo točno na pol poti.

* * * 1/2