napo.lee.tano

 |  Mladina 8  |  Kultura  |  Plošča

Louis Logic: Sin-A-Matic

Solid 2003, če ga zmanjka v Big Bangu na Čopovi, počekirajte www.hiphopsite.com

Ko sredinskemu konzumentu glasbenih dobrin (ne glede na preferiran žanr) pride na uho besedna zloženka under-ground, se mu v glavi večinoma začnejo predvajati temačni, zademfani, lo-fi, razpacani, atonalni, razštelani in v vseh ozirih zateženi zvoki. Mogoče je tovrsten predsodek pogojen že s samim pomenom besede undergound in temačnostjo, ki jo podzemeljstvo prinaša s seboj ali pa z ne preveč sijočimi in spoliranimi prostori in odri na katerih se undergroundarji predstavljajo svojemu občinstvu. No, še bolj verjetno pa je, da predsodek obstaja zavolj dejstva, da omenjeni sredinski konzumenti glasbenih dobrin (ne glede na preferiran žanr) v underground sploh ne pokukajo.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

napo.lee.tano

 |  Mladina 8  |  Kultura  |  Plošča

Ko sredinskemu konzumentu glasbenih dobrin (ne glede na preferiran žanr) pride na uho besedna zloženka under-ground, se mu v glavi večinoma začnejo predvajati temačni, zademfani, lo-fi, razpacani, atonalni, razštelani in v vseh ozirih zateženi zvoki. Mogoče je tovrsten predsodek pogojen že s samim pomenom besede undergound in temačnostjo, ki jo podzemeljstvo prinaša s seboj ali pa z ne preveč sijočimi in spoliranimi prostori in odri na katerih se undergroundarji predstavljajo svojemu občinstvu. No, še bolj verjetno pa je, da predsodek obstaja zavolj dejstva, da omenjeni sredinski konzumenti glasbenih dobrin (ne glede na preferiran žanr) v underground sploh ne pokukajo.

Pa bi bilo fino - predvsem zanje - če bi. Hiphoperski mainstreamerji bi tako tam naleteli na Louisa Logica, zabavnega in pronicljivega MC-ja, ki svoje okosmatene, alkoholno - ljubavne - ulične štorije (pa tudi resnejše mačkaste reminiscence in lucidna norčevanja iz prezidenta Bushmana) podaja s flowom, ki je na nekaterih mestih nevarno blizu absolutnemu merilu za flow, ki ga je že davno tega na plati Illmatic postavil Nas. Sin-A-Matic je njegova prva prav plošča, fane pa si je nabiral že s samizdatkama Music To Drink By in Debacle In A Bottle ter z opaznimi gostovanji na singlih, predvsem zabavnjaških somislecev J-Zona in vedno bolj prodornega kolektiva Demigodz. Večino produkcijskega dela na Sin-A-Matic je opravil J.J. Brown, ki je raznolike beate dopolnil s celo rajdo duhovitih melodičnih samplov, ki segajo od piazzolovskega bandoneona prek mariachijevskega brenkanja do simpatičnega čivkanja Fienze Jollie. Plata Sin-A-Matic tako ne flopne na nobenem področju in če naslednja Louisova plošča ne bo izšla za katero od velikih založb, bo to samo še en dokaz več, da njihovi lovci na talente nimajo pojma.

* * * * *