MXM

 |  Mladina 22  |  Kultura  |  Plošča

Bob Dylan: The Bootleg Series Vol. 6 - Live 1964: Concert at Philharmonic Hall

2xCD '04, Columbia/Legacy; distribucija: Menart

Po nastopu v Royal Albert Hallu leta 1966, ko je zaradi električne kitare iz publike pokasiral glasnega “judeža”, in po povzetku monumentalne koncertne turneje The Rolling Thunder Revue, imenovane “Greenwich Village na kolesih”, ki se je širom ZDA zakotalila jeseni leta 1975, je zdaj tu digitalno prečiščeni, fenomenalno zapakirani, v vseh pogledih kolekcionarsko brezhibni posnetek slovitega Dylanovega koncerta v newyorški Filharmonični dvorani, ki se je zgodil na noč čarovnic pred natanko štiridesetimi leti. Se pravi v času Dylanove najžlahtnejše akustične faze, kronane z briljantnim albumom Another Side of Bob Dylan.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

MXM

 |  Mladina 22  |  Kultura  |  Plošča

Po nastopu v Royal Albert Hallu leta 1966, ko je zaradi električne kitare iz publike pokasiral glasnega “judeža”, in po povzetku monumentalne koncertne turneje The Rolling Thunder Revue, imenovane “Greenwich Village na kolesih”, ki se je širom ZDA zakotalila jeseni leta 1975, je zdaj tu digitalno prečiščeni, fenomenalno zapakirani, v vseh pogledih kolekcionarsko brezhibni posnetek slovitega Dylanovega koncerta v newyorški Filharmonični dvorani, ki se je zgodil na noč čarovnic pred natanko štiridesetimi leti. Se pravi v času Dylanove najžlahtnejše akustične faze, kronane z briljantnim albumom Another Side of Bob Dylan.

Ampak Bob ne bi bil Dylan, če na koncertu, sicer promociji njegove druge strani, ne bi virtuozno preigraval materiala z albuma Bringing It All Back Home, ki je s pesmimi kot Mr. Tambourine Man, Gates of Eden in It's Alright, Ma (I'm Only Bleeding) izšel šele naslednje leto ter obeležil Dylanovo slovo od tradicionalne folk poetike in protestnih songov. Jep, časi se spreminjajo, da bi ostali isti, Dylan je osta(ja)l isti, da bi se lahko spreminjal. Veličastna, nepogrešljiva, kot solza čista koncertna predstava, ki jo na drugem disku ozaljšajo še štirje dueti z Joan Baez.

* * * * *