26. 9. 2004 | Mladina 38 | Kultura | Plošča
Is it Rolling Bob? - A Reggae Tribute to Bob Dylan
2xCD '04, Ras Records; distribucija: Menart
Dylanove pesmi v reggae preobleki? Hja, po Axlovem metalsko baladnem trkanju na nebeška vrata ter po lanskih Gotta Serve Somebody, finem albumu Dylanovih gospelov, in soundtracku Masked And Anonymous, ki je serviral Dylana v japonščini, italijanščini, hip hop verziji in vokalni interpretaciji evrovizijske zmagovalke Sertab, je tu priložnost za preverbo kompatibilnosti z glasbenim kraljestvom drugega Boba, Marleyja namreč, ki ga z Dylanom očitno druži več kot le ime. Če zanemarimo Dylanove protoregejaške improvizacije na živem albumu At Budokan ter ritem sekcijo Sly Dunbar in Robbie Shakespeare, ki je skrbela za bas in bobne na Dylanovi klasiki Infidels (1983), se Bobby ni kaj prida zibal v jamajških ritmih.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
26. 9. 2004 | Mladina 38 | Kultura | Plošča
Dylanove pesmi v reggae preobleki? Hja, po Axlovem metalsko baladnem trkanju na nebeška vrata ter po lanskih Gotta Serve Somebody, finem albumu Dylanovih gospelov, in soundtracku Masked And Anonymous, ki je serviral Dylana v japonščini, italijanščini, hip hop verziji in vokalni interpretaciji evrovizijske zmagovalke Sertab, je tu priložnost za preverbo kompatibilnosti z glasbenim kraljestvom drugega Boba, Marleyja namreč, ki ga z Dylanom očitno druži več kot le ime. Če zanemarimo Dylanove protoregejaške improvizacije na živem albumu At Budokan ter ritem sekcijo Sly Dunbar in Robbie Shakespeare, ki je skrbela za bas in bobne na Dylanovi klasiki Infidels (1983), se Bobby ni kaj prida zibal v jamajških ritmih.
Marleyja naj bi na odru videl enkrat samkrat, v Los Angelesu leta 1976. Na drugi strani pa naj bi bil Marley Dylanov fen od samega začetka. Z Wailersi je že leta 1966 priredil zimzeleno Like A Rolling Stone in bil je eden redkih, ki je brezkompromisno hvalil Dylanovi kontroverzni plošči Slow Train Coming in Saved. Pesem I Shall Be Released naj bi se na Jamajki celo ponašala z največjim številom priredb. Za pričujoče reggae coverje štirinajstih Dylanovih uspešnic v produkciji Doctorja Dreada - vključno z osmimi dub remiksi na drugem disku - bi težko rekli, da jih razganja od izvirnosti in inventivnosti, saj so bolj kot fuziji glasbenih predalčkov namenjeni bobologom in kompulzivnim Dylanovim hagiografom. Ki bodo ihteli ob špasnem ovitku, z ušesi pa zastrigli edino pri Dylanovem glasu v komadu I And I, na novo zmiksanem via Sly & Robbie.
+ + +