JK

 |  Mladina 39  |  Kultura  |  Plošča

DJ Tsuyoshi: Psytrance God is Back

CD, Feedback '05

Le od kje se je vrnil Tsuyoshi Suzuki, didžej in producent, ki je tvorno botroval nastanku psychedelic trance sekte? Hja, če je vprašati transerje, ki tako kot druge sekte v veliki večini šmirglajo samo eno vrsto muzike, se je vrnil iz ekskurzije s svojim ansamblom Joujouka, založbo Feedback in serijo miksov pod imenom Break The System, ki je tako kot njegovi živi seti za "prave" transerje kljub udarnosti in zlobi pač preveč odstopala od reda stvari in očitno zaudarjala po nekih drugih, hard house šegah in manirah.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

JK

 |  Mladina 39  |  Kultura  |  Plošča

Le od kje se je vrnil Tsuyoshi Suzuki, didžej in producent, ki je tvorno botroval nastanku psychedelic trance sekte? Hja, če je vprašati transerje, ki tako kot druge sekte v veliki večini šmirglajo samo eno vrsto muzike, se je vrnil iz ekskurzije s svojim ansamblom Joujouka, založbo Feedback in serijo miksov pod imenom Break The System, ki je tako kot njegovi živi seti za "prave" transerje kljub udarnosti in zlobi pač preveč odstopala od reda stvari in očitno zaudarjala po nekih drugih, hard house šegah in manirah.

No. Suzuki, ki že vseskozi rad pritegne kako distorzirano kitaro v svoje raspaljotke, je z dratarskimi prijemi obilno prežel tudi pričujoči miks, kateremu za razliko od prejšnjih ne manjka niti za psy krožek odločilnih BPM-ov, tistim, ki so se tekom soarej v Mizzartu in drugod preobjedli zadnje čase prevladujočih bas linij, ki lahko zvabijo na konjske dirke, pa naj zagotovimo, da si Tsuyoshi kljub divjaškemu tempu ni izbral ravno najbolj tumpastih viž.

Drugo je, da je razvoj dratarstva in posebej metalurgije že davno postregel z mnogo perverznejšim kitarskim zvokom in riffi, kakor jih med svoj galop vstavljajo transerji, tretje pa, koliko še tako vešče sestavljen, a žanrsko strogo omejen miks na koncu utrudi. Kljub vsemu zelo spodoben rezultat za panogo, ki ne prednjači za mešalko. In preverba: dvaindvajsetega oktobra v Fun Factoryju. Žaganje zagotovljeno.

+ + + +