dr.um

 |  Mladina 42  |  Kultura  |  Plošča

London Elektricity: Power Ballads

CD Hospital 2005

London Elektricity Live (oznaka Live zgolj za živo zasedbo!) so nedavno nastopali pri nas in oceno tistega nastopa ste si lahko prebrali v Rodeu, tole pa je zadnja plošča njihove gonilne sile Tonyja Colmana, ki je bil še na prejšnjem albumu Billion $ Gravy bolj izrazit. Zadnja dva sta nastala brez Chrissa Gossa, druge polovice izvorne energije, ki ali usiha, ali pa je nedodelana. Elektronska verzija albuma je sicer neprimerljivo prepričljivejša kot Live izvedbe (iz letošnjih koncertov na Maida Vale ali na Detonate) ter vsebuje hitoidne komade kot Hanging Rock ali Remeber The Future, pa vseeno ne zdrži primerjave s High Contrastom ali Logisticsem - če omenim dva najobetavnejša ustvarjalca iz Hospitalove drobnice.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

dr.um

 |  Mladina 42  |  Kultura  |  Plošča

London Elektricity Live (oznaka Live zgolj za živo zasedbo!) so nedavno nastopali pri nas in oceno tistega nastopa ste si lahko prebrali v Rodeu, tole pa je zadnja plošča njihove gonilne sile Tonyja Colmana, ki je bil še na prejšnjem albumu Billion $ Gravy bolj izrazit. Zadnja dva sta nastala brez Chrissa Gossa, druge polovice izvorne energije, ki ali usiha, ali pa je nedodelana. Elektronska verzija albuma je sicer neprimerljivo prepričljivejša kot Live izvedbe (iz letošnjih koncertov na Maida Vale ali na Detonate) ter vsebuje hitoidne komade kot Hanging Rock ali Remeber The Future, pa vseeno ne zdrži primerjave s High Contrastom ali Logisticsem - če omenim dva najobetavnejša ustvarjalca iz Hospitalove drobnice.

Tony kot solastnik založbe raje gleda na prodajo vseh plošč založbe kot le svojih (kar je, z njegovimi očali, isto) in ne zavira ostalih umetnikov, da ga prehitijo v ustvarjalni prodornosti. Paradoksalno je Tony boljši za računalnikom, če za njim presedi dovolj časa, kot z bendom. Toda bolje je postajati drum and bass legenda kot propasti kot slab jazzer. Nedozorelo.

+ + +