8. 12. 2005 | Mladina 49 | Kultura | Plošča
The Orb: Okie Dokie it's The Orb on Kompakt
CD, Kompakt '05
Nedoumljiva so pota Orbova, legende, ki jo že vse od samega začetka krmari Alex Patterson, sedaj pa jo vse opazneje zaznamuje njegova španovija s Thomasom Fehlmannom (priporočamo: Visions of Blah) in, predvsem, priključitev krožku okoli nemške založbe Kompakt. Vse opazneje, do vrhunca na pričujočem ploščku, za katerega večino ne bi noben orboslovec stare šole menil, da je res delo mile mu skupine. Dubovske, psihedelične zameštrave je namreč na Okie Dokieju povečini nadomestil koelnski minimalistični house, namesto sinkop in valečega se ritma se tu nastavlja 4/4 noga, mestoma celo dovolj krepka, da utegne zvabiti na plesišče, medtem ko je psihedelično namedenim pokrajinam namenjen le zaključek ploščka.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
8. 12. 2005 | Mladina 49 | Kultura | Plošča
Nedoumljiva so pota Orbova, legende, ki jo že vse od samega začetka krmari Alex Patterson, sedaj pa jo vse opazneje zaznamuje njegova španovija s Thomasom Fehlmannom (priporočamo: Visions of Blah) in, predvsem, priključitev krožku okoli nemške založbe Kompakt. Vse opazneje, do vrhunca na pričujočem ploščku, za katerega večino ne bi noben orboslovec stare šole menil, da je res delo mile mu skupine. Dubovske, psihedelične zameštrave je namreč na Okie Dokieju povečini nadomestil koelnski minimalistični house, namesto sinkop in valečega se ritma se tu nastavlja 4/4 noga, mestoma celo dovolj krepka, da utegne zvabiti na plesišče, medtem ko je psihedelično namedenim pokrajinam namenjen le zaključek ploščka.
Če je kdo Orbu zadnja leta zameril slogovno in jakostno neizenačenost snovi, mu bo prav gotovo pogodu kompaktnejša forma novitete, vprašanje pa je, ali je svetu namesto kakorkoli že razštelanega, ampak vsaj ekstravagantnega Orba res potreben še en kakovosten minihouse projekt in ali ni tako drastična prekvalifikacija znak usihanja kreativnih potencialov veterana. Vse manj Pattersona, vse več Fehlmanna. Doklej?
+ + + +