Veljko Njegovan

 |  Mladina 14  |  Kultura  |  Plošča

Thomas Brinkmann: When Horses Die

2008, Max Ernst

Če obstajajo izvajalci, ki z vsakim novim albumom iščejo nov glasbeni izraz in se mu poskušajo čim bolje prilagoditi, je med njimi zagotovo nemški elektronik Thomas Brinkmann. Glasbenik, izrazito nagnjen k eksperimentiranju z različnimi formami sodobne elektronike, se je pri dosedanjih projektih poigral z minimalističnim technom, housom in eksperimentalno elektroniko.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Veljko Njegovan

 |  Mladina 14  |  Kultura  |  Plošča

Če obstajajo izvajalci, ki z vsakim novim albumom iščejo nov glasbeni izraz in se mu poskušajo čim bolje prilagoditi, je med njimi zagotovo nemški elektronik Thomas Brinkmann. Glasbenik, izrazito nagnjen k eksperimentiranju z različnimi formami sodobne elektronike, se je pri dosedanjih projektih poigral z minimalističnim technom, housom in eksperimentalno elektroniko.

Na plošči When Horses Die se zdi, da se ozira v preteklost, natančneje v obdobje konca sedemdesetih in začetka osemdesetih let, vsaj v glasbenem smislu. A če ploščku natančneje prisluhnemo, kmalu ugotovimo, da so vsi vplivi, ki jih je mogoče slišati - od krautrocka, industriala, gothic zvoka pa vse do duba -, rezultat njegove neusahljive radovednosti in izvirnosti. Kantavtorstvo v sodobni, elektronski različici.

+ + + +