Too Sexy For Metelkova
DKV trio
© Igor Škafar
Hopla! Na severovzhodu še posebej prisotni in povsodi čislani saksofonist Ken Vandermark si je na povabilo Skritih not v mariborskem Satchmu omislil kar dnevno sobo, no, prijeten, brezhibno, takorekoč akustično ozvočen prostor za občasni špil, ki ustreza tako na vsako noto prežečim džezovskim zagrizencem kot raji za šankom. In zmore tudi džezovsko laičnemu, za citate in reference gluhemu ušesu priobčiti za dva, s smotko presekana guinnessa srčne, neverjetno sproščene in razgibane godbe, v kolikor nam ni za mravljince zaradi tektonskih premikov v žanru. In zakaj si DKV trio, atrakcija, ki bi definitivno obogatila klimo, ni utrla poti tudi do Gromke na Metelkovi, kjer bi med lukrativnejšima nastopoma igrala za vstopnino in kjer so jo dolgo in vroče napovedovali?
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
© Igor Škafar
Hopla! Na severovzhodu še posebej prisotni in povsodi čislani saksofonist Ken Vandermark si je na povabilo Skritih not v mariborskem Satchmu omislil kar dnevno sobo, no, prijeten, brezhibno, takorekoč akustično ozvočen prostor za občasni špil, ki ustreza tako na vsako noto prežečim džezovskim zagrizencem kot raji za šankom. In zmore tudi džezovsko laičnemu, za citate in reference gluhemu ušesu priobčiti za dva, s smotko presekana guinnessa srčne, neverjetno sproščene in razgibane godbe, v kolikor nam ni za mravljince zaradi tektonskih premikov v žanru. In zakaj si DKV trio, atrakcija, ki bi definitivno obogatila klimo, ni utrla poti tudi do Gromke na Metelkovi, kjer bi med lukrativnejšima nastopoma igrala za vstopnino in kjer so jo dolgo in vroče napovedovali?
Kar ne moremo verjeti čvekam, da je umanjkanju in posledičnemu dvodnevnemu angažmaju v Mariboru (drugi večer z domačimi muzikanti) botrovalo lobiranje Druge godbe in da naj bi bil špil pred največ sedemdeseterico na Metelkovi taka konkurenca sporedu častivredne inštitucije. Če se nam obetajo svetli časi ekskluzive in monopolov, se morda tudi po klubih nenehno krožečim improvizatorjem in džezistom obeta lažje življenje, saj bi lahko za tovrstne obveze po vsem poslovnem rezonu zahtevali bonitete. Pot napredka?