Jaša Bužinel

 |  Mladina 47  |  Kultura  |  Plošča

balans: sam pravm

2020, Kapa Records

+ + + +

Ljubljanski trio je ta hip eden redkih domačih bendov, ki jih lahko neposredno umestimo v bogato tradicijo slovenskega postpanka. Na njegovem četrtem, a prvem polnokrvnem studijskem albumu, ki prinaša obrat proti bolj dodelani zvočni sliki, prepoznamo sledi Tožibab in Otrok socializma, pa tudi Čao pičk in Vie Ofenzive. Instrumentalno minimalistični hitiči, kot sta Uganka in Prišla je sama, niso revolucionarni, vendar delujejo. Posebne jih delata karizma pevke Kristin, ki spomni na Nico ali Grace Slick, in hudomušni značaj basista Andreja, nekakšnega Esada Babačića nove generacije. Večplastna poetična besedila in zajebantske reference v slovenščini pa dodatno začinijo že tako fino poslušalsko izkušnjo. Avtohtona muzika!

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.