Stanka Prodnik

19. 6. 2008  |  Mladina 25  |  Kultura

Pazite, kaj sanjate ...

... Angelca Likovič vas gleda

Zmagovalec Naske

Zmagovalec Naske
© Kanal A

Z zgornjim stavkom je Playboyeva zajčica v soboto zvečer zaključila letošnjo sezono Big Brotherja in z njim povezanih agonij. Ni ga bilo junaka, ki se ne bi vsake toliko časa obregnil ob dogajanje v kontejnerjih za Bežigradom, celo varuhinja človekovih pravic je imela nekaj pripomb. Seveda, zgražanje je del višanja ratingov, ki pa so baje kljub raznim hojam po žerjavici in kopanju v krvi vztrajno padali iz tedna v teden. Kaj je narobe s slovenskim življem, da je resničnost tako preklemano dolgočasna?
Pustimo, da je že povsem jasno, da vsak slovenski resničnostni šov postane negledljiv po prvih nekaj tednih, ko mine navdušenje in so iz hiše izločeni vsi, ki imajo vsaj pol promila karizme. Pustimo tudi dejstvo, da vedno zmaga najbolj medla (tudi lepa?) oseba. Letošnji zmagovalec naj bi bil tudi moralni zmagovalec, in čeprav Naskejeve simpatičnosti ni mogoče zanikati, je bilo v zadnji oddaji jasno, da je skrivnost uspeha v dolgočasnosti. Naskejev “the best of” je bil komajda bolj zanimiv od Nininih pogovorov s sorodniki zaprtih tekmovalcev. Njegov tekmec v velikem finalu Sandi je bil še najbližje temu, čemur bi lahko rekli Big Brother material, pa še to samo zato, ker je bil en tak vzorčni primer slovenceljna, vključno s svojo besno izbranko, sicer sotekmovalko, ki ga je zagovarjala v zadnji oddaji.
Slovenci enostavno nismo pripravljeni tvegati svojega vaškega ugleda za 92.000 evrov. Ampak Big Brother je lahko gledljiv, celo zabaven. Ravno v tednu, ko se je slovenski končal, so svojo že deveto sezono začeli Britanci. V hišo so letos med drugim zaprli slepega radijskega producenta, Tajko, odvisno od piškotov, pa še črnca s polovičnim vidom, ki je, finta, albin! Prvih 20 minut v Londonu je ponudilo več vzburjenja kot celih 90 dni za Bežigradom. Da ne omenjamo, da so bili otoški gledalci že tretji dan deležni lažne poroke, peti dan pa so stanovalci poskakovali od bolečin v svetlečih pajkicah, v katerih jih je stresla elektrika vsakič, ko sta dva stanovalca zavozila dnevno nalogo. Saj ne, da smo uživali ob gledanju mučenja, ampak neumnost bi morala biti boleča.
Moralka o resničnostnih šovih gor ali dol, dejstvo je, da slovenski šovi (žal) niso gledljivi, ker je večina tekmovalcev v krču, kaj si bodo mislili sosedje. Ampak v tem ni štos BB-ja. Če citiram Stephanie, prvo odletelo v angleški verziji: “V Big Brotherju si, koga briga, če okoli skačeš v spodnjicah in petkah!” Če te že gledamo, nas torej vsaj zabavaj.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.