Saša Eržen

 |  Mladina 34  |  Kultura

Trgovsko teroriziranje

Časovno omejeni nakupi

/media/www/slike.old/mladina/phudo_saa_eren.jpg

© Saša Eržen

Vsi vemo, da v supermarketih čas teče drugače. Minute in ure pobegnejo zakonom fizike in minejo, kot bi mignil. Nemška veriga diskontnih trgovin z živili Lidl je zato za svoje kupce, ki ga obiščejo z avtomobili, omejila čas nakupovanja - vozičke lahko polnijo največ eno uro.
Opozorila na parkirišču si verjetno lahko razlagamo kot udejanjanje trgovske filozofije: “Lidl je stoodstotno prijazen! Pri nas je kupec vedno v središču pozornosti. Želimo, da so vaši obiski v naših trgovinah enostavni in prijetni, saj je vaše zadovoljstvo temelj naše uspešnosti.” Tako vam Lidl omogoča, da “svoj nakup časovno prilagodite vašim potrebam in možnostim”, do kupcev pa so vedno “prijazni, spoštljivi in pošteni”. Seveda, skrbijo, da ne zapravimo preveč - ne časa ne denarja. Najbrž imamo srečo, da se med nakupovanjem iz trgovinskih zvočnikov ne razlega: “Schnell! Schnell!”

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Saša Eržen

 |  Mladina 34  |  Kultura

/media/www/slike.old/mladina/phudo_saa_eren.jpg

© Saša Eržen

Vsi vemo, da v supermarketih čas teče drugače. Minute in ure pobegnejo zakonom fizike in minejo, kot bi mignil. Nemška veriga diskontnih trgovin z živili Lidl je zato za svoje kupce, ki ga obiščejo z avtomobili, omejila čas nakupovanja - vozičke lahko polnijo največ eno uro.
Opozorila na parkirišču si verjetno lahko razlagamo kot udejanjanje trgovske filozofije: “Lidl je stoodstotno prijazen! Pri nas je kupec vedno v središču pozornosti. Želimo, da so vaši obiski v naših trgovinah enostavni in prijetni, saj je vaše zadovoljstvo temelj naše uspešnosti.” Tako vam Lidl omogoča, da “svoj nakup časovno prilagodite vašim potrebam in možnostim”, do kupcev pa so vedno “prijazni, spoštljivi in pošteni”. Seveda, skrbijo, da ne zapravimo preveč - ne časa ne denarja. Najbrž imamo srečo, da se med nakupovanjem iz trgovinskih zvočnikov ne razlega: “Schnell! Schnell!”

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.