11. 9. 2008 | Mladina 37 | Kultura
Vesolje žalosti
Vesolje veselja, 5. september, Ljubljana
Gorillaz Sound System pred dvajsettisočglavo množico
© Samo Bešlagić
Iz katerih vzgibov se uspešno telekomunikacijsko podjetje odloči organizirati glasbeni dogodek, na katerem naj bi nastopile priljubljene slovenske estradne zvezde, za nameček pa bi vanj vključili še kakšno popistično, svetovno znano glasbeno atrakcijo? Zakaj so ta dogodek organizirali ravno v samem središču Ljubljane, pred prepoznavno stolpnico, v kateri so prostori družbe, ki je tisočim priskrbela “nepozabno” zabavo? Zakaj se je za to priložnost morala začasno zapreti ena izmed najprometnejših žil našega glavnega mesta, kar je ustvarilo nepopisno gnečo in prometni kaos? Ha, najbrž je omenjeno podjetje zaskrbljeno nad pomanjkanjem zabave za najstnike in tiste malce starejše, ki so se pred kratkim vrnili z dopustov in se soočili z novimi delovnimi obveznostmi - in zaradi tega potrebujejo še finalno, vročo dozo zabave, ki jim bo napolnila baterije - in jih še dodatno poneumila.
Minuli petek je dogodek Vesolje veselja, ki ga je organizirala vodilna slovenska telekomunikacijska družba, uspel na vhod v ljubljansko mestno središče privabiti dvajsettisočglavo množico, kar z dobro promocijo niti ni ne vem kako velik dosežek. Vse, kar za to potrebujete, je nekaj velikih glasbenih, mainstreamovskih imen, med katerimi v tej deželici še zmeraj kraljuje zasedba Siddharta - preverjeni magnet za široke, nekritične množice, ki imajo težave z iskanjem lastnih identitet. Če k temu dodamo še zvezde večera, virtualni kolektiv Gorillaz Sound System, in še nekaj dokaj popularnih slovenskih estradnih “čudežev” - je nepozabna zabava zagotovljena. Vse zaradi vsemogočnega gospoda Kapitala, samopromocije omenjenega podjetja, s katerim je naš župan očitno v odličnih odnosih, saj se je kot gost pojavil na prireditvi in se prikazal množici kot Vsemogočni, ki omogoča tovrstne prireditve. Kar v zadnjih časih postaja njegova redna praksa. Glasba je v tem primeru postala orodje za promocijo podjetja, župana in ostalih vzvodov moči, nastopajoči pa so si zagotovili vstop v zgodovino - uspelo jim je igrati na verjetno enem največjih glasbenih dogodkov na prostem v Sloveniji doslej, na dogodku, ki je zaradi “duhovitih” moderatorjev bolj spominjal na kakšen grandiozen televizijski šov kot na rokovski koncert. In še nekaj: upajmo, da tovrstni dogodki ne bodo postali stalnica na slovenskih koncertnih prizoriščih. O glasbi pa kdaj drugič.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.