Saša Eržen

4. 12. 2008  |  Mladina 49  |  Kultura

Rešetkasta sončna očala

Pogled skozi polkna

/media/www/slike.old/mladina/phudosoncna_ocala_saa_eren.jpg

© Saša Eržen

Samo dobrega pol leta je trajalo, da je v globalni vasi tudi v našo vaško globel končno prišel zadnji hit med sončnimi očali. Pravzaprav gre za senčna očala, saj imajo namesto leč rešetkast zastor iz plastike. Ker so trendi, se jih seveda nosi predvsem zvečer, v klubih, lokalih in na koncertih. Za to, da nekateri na življenje radi gledajo čez polknice, je najbolj zaslužen hiphoper Kanye West, ki si je očala že pred kakim letom nadel v videu za komad Stronger, z očali, sicer imenovanimi shutter shades, pa so kasneje med drugim opazili tudi zaradi slave slavno Paris Hilton. Izbira je precejšnja, saj so na voljo v mnogih barvah, tudi večbarvna in taka, ki se v temi svetijo, pa očala z ameriško ali britansko zastavo, z diagonalnimi rešetkami ter s kombinacijo rešetk in leč, ki ščitijo celo pred UV-sevanjem.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članke za daljše obdobje, se morate prijaviti. Prijavite se . Ostala ponudba naročniških paketov se nahaja TUKAJ.

Celotna številka Mladine je vaša za 3,7 evra. Za nakup tedenskega dostopa do vsebine pošljite SMS z vsebino MLADINA2 na številko 7890.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €
  • Polletni zakup ogleda člankov
    75 €
  • Letni zakup ogleda člankov
    149 €
  • Spletna Mladina - mesečna naročnina na spletne vsebine, prekini kadarkoli
    14 €

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.