Saša Eržen

11. 3. 2010  |  Mladina 10  |  Kultura

Založniška abotnost

Popotrošenje šolarjev

Učbenik in delovni zvezek slovenščine za šesti razred nosita naslov Gradim slovenski jezik 6. Poleg maternega jezika gradita tudi male potrošnike založbe Rokus; v delovnem zvezku so namreč v sedmem poglavju pod naslovom “Dobro blago se samo hvali” šestošolci pod pretvezo izobraževanja izpostavljeni primerku neprikritega oglaševanja. Kot primer oglasnega besedila je objavljena reklama za angleško-slovenski Splošni šolski multimedijski slovar, ki ga je, tako kot učbenik in delovni zvezek, presenetljivo izdala založba Rokus Klett. Namenjen je seveda šolarjem, kar kažeta že njegovo ime in uporaba fotografije zadovoljnega šolarja pri uporabi multimedijskega slovarja. Naloge, ki zapolnjujejo celotno poglavje, kar deset strani delovnega zvezka, na učence naslavljajo vsa mogoča vprašanja o omenjenem slovarju, kronajo pa jih z izpolnjevanjem naročilnice zanj. Komercializacija izobraževalnih vsebin, pa čeprav so te povezane z učenjem prepoznavanja značilnosti oglasnih sporočil, je - zelo blago rečeno - neokusna in neodgovorna.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.