29. 7. 2004 | Mladina 30 | Kultura
Mega haš biznis
Manj kakovostne glasbene ponudbe, več čevapčičev na soči
Čaščenje svete zeli
© Matej Leskovšek
Večina večjih slovenskih festivalov se je že končala, nekaj pa jih še čaka na svojo priložnost. Letošnja skupna ugotovitev je, da so tovrstne gigantske prireditve veliko bolj namenjene druženju in uživanju raznih poživljajočih substanc kot posvečanju glasbi. Prejšnji vikend se je rekordno velika masa skupno napila na največji pijanski veselici Pivo in cvetje, kjer so bile rožice drugačne, kot bi pričakoval po naslovu prireditve, vrhunec pa je bilo kamenjanje vlaka v nedeljskem jutru.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?