Novo

Ko človek izgubi spomin, dobi seksapil. Nihče ni bolj seksi od amnezika. In Graham (Eduardo Noriega), ki se preživlja s fotokopiranjem, je za bejbe čisti afrodiziak - stalno namreč izgublja spomin. Hja, tako kot glavni junak Mementa vedno znova pozabi, kaj se mu je zgodilo pred desetimi minutami. Šefica to izkorišča - za seks, okej, za izživljanje svojih fantazij, tako da lahko svojo najljubšo, najbolj "umazano" pozo ponavlja v nedogled.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Ko človek izgubi spomin, dobi seksapil. Nihče ni bolj seksi od amnezika. In Graham (Eduardo Noriega), ki se preživlja s fotokopiranjem, je za bejbe čisti afrodiziak - stalno namreč izgublja spomin. Hja, tako kot glavni junak Mementa vedno znova pozabi, kaj se mu je zgodilo pred desetimi minutami. Šefica to izkorišča - za seks, okej, za izživljanje svojih fantazij, tako da lahko svojo najljubšo, najbolj "umazano" pozo ponavlja v nedogled.

Nemočni, infantilni, enigmatični, vedno znova "nedolžni" Graham itak vse takoj pozabi. Tudi Irene (Anna Mouglalis), njegovi novi kolegici, se zdi "fuk brez preteklosti in brez rutine" ekstremno rajcig, toda bolj ko fukata oz. bolj ko ponavljata isti ritual (zapeljevanje, strast itd.), bolj postaja njun odnos labirinten, intenziven, ludističen in sanjski.

Kdo bolj ljubi - ta, za katerega je fuk vedno nekaj novega, ali ta, ki se spominja vseh detajlov vsakega fuka? Ta, ki uživa v ponavljanju, recikliranju, ali ta, ki uživa v goljufanju, manipuliranju? Ta, ki ljubi kot otrok, ali ta, ki ljubi kot mati? Novo, napol triler (oh, a la Jacques Rivette), napol romantična komedija (ho, a la Jean-Claude Brisseau), lepo pokaže, da seksa in ljubezni ni brez ponavljanja in manipuliranja - in da je spomin le v napoto. Zadošča en, ki se spominja za oba.

ZA