26. 9. 2004 | Mladina 38 | Kultura | Film
Cukrček
Honey, 2003
Jessica Alba je Honey, okej, Cukrček, lepotica iz Bronxa, najdete pa jo za šankom nočnega kluba, na katerem bi lahko pisalo tudi Coyote Ugly, toda ne skoči na šank, ampak na plesišče. React! Nekako nam mora sporočiti, da njen talent presega šank, klubsko sceno in filme, v katerih nastopa Piper Perabo. In da ne bi bilo kake dileme, ji njena prijateljica dahne: "Talentirana si. Dvigniti se moraš in se prodati!" Šur, Honey bi najraje nastopala v filmu Flashdance. Medtem ko čaka, da kdo odkrije njen talent, namreč cepa tri službe - ponoči kelnari, dopoldne prodaja v ploščarni, popoldne pa otroke mojstri v hip-hopu. Kompleksno.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
26. 9. 2004 | Mladina 38 | Kultura | Film
Jessica Alba je Honey, okej, Cukrček, lepotica iz Bronxa, najdete pa jo za šankom nočnega kluba, na katerem bi lahko pisalo tudi Coyote Ugly, toda ne skoči na šank, ampak na plesišče. React! Nekako nam mora sporočiti, da njen talent presega šank, klubsko sceno in filme, v katerih nastopa Piper Perabo. In da ne bi bilo kake dileme, ji njena prijateljica dahne: "Talentirana si. Dvigniti se moraš in se prodati!" Šur, Honey bi najraje nastopala v filmu Flashdance. Medtem ko čaka, da kdo odkrije njen talent, namreč cepa tri službe - ponoči kelnari, dopoldne prodaja v ploščarni, popoldne pa otroke mojstri v hip-hopu. Kompleksno.
Oh, kje so tisti preprosti časi, ko je bilo za neodkrito plesalko dovolj že to, da je varilka! Toda Marx bi bil tu povsem odveč - vsi v getu so tako srečni, veseli, optimistični in idealistični, kot da jih je prekuhal Princ z Bel-Aira. Ali pa Ronald Reagan - vsi izgledajo le kot otroci statistov iz mjuzikla Breakin' 2 - Electric Boogaloo. Ne da je geto brez problemov: med plesalci je tudi sirota, neki mladenič trguje z narkotiki, ena družina je disfunkcionalna, hip-hop je malce preveč prepuščen ulici, režiser video spotov, ki "odkrije" Honey in jo prelevi v svojo koreografko, je malce preveč seksističen, in glasbena industrija je malce preveč pohlepna, toda še preden rečete Mati Tereza, problemov ni več - Honey jih reši s svojim "talentom". Bolje rečeno, zlomi korporacijo, odreši skupnost, ujame ameriški sen, hip-hop pa prelevi v vzgojno-izobraževalni socialni program, ki bo otroke mojstril v prilagajanju družbi, v kateri človek potrebuje tri službe in "talent", da preživi.
PROTI