Zadnji udarec

Match Point, 2005

Woody Allen se je naveličal New Yorka, sebe, retro egotripov in komične nevroze - Zadnji udarec je triler, ki se začne kot kak roman Patricie Highsmith, nadaljuje kot kak roman Henryja Jamesa in konča kot Dreiserjeva Ameriška tragedija. Chris (Jonathan Rhys-Meyers), luzer, patološki šarmer, nekdanji teniški igralec, ki zdaj inštruira londonski jet-set, nima sreče, dokler se ne sprijatelji s Tomom (Matthew Goode), playboyem iz bogate družine. Tako namreč spozna Tomovo sestro Chloe (Emily Mortimer), s katero se potem poroči. Ne iz ljubezni, ampak iz potrebe - imeti hoče le več sreče.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Woody Allen se je naveličal New Yorka, sebe, retro egotripov in komične nevroze - Zadnji udarec je triler, ki se začne kot kak roman Patricie Highsmith, nadaljuje kot kak roman Henryja Jamesa in konča kot Dreiserjeva Ameriška tragedija. Chris (Jonathan Rhys-Meyers), luzer, patološki šarmer, nekdanji teniški igralec, ki zdaj inštruira londonski jet-set, nima sreče, dokler se ne sprijatelji s Tomom (Matthew Goode), playboyem iz bogate družine. Tako namreč spozna Tomovo sestro Chloe (Emily Mortimer), s katero se potem poroči. Ne iz ljubezni, ampak iz potrebe - imeti hoče le več sreče.

Toda ko se parazitsko prilepi na elegantno, kultivirano, arty, magnatsko družino, ugotovi, da se je nanjo prilepila tudi Nola (Scarlett Johansson), ameriška falirana igralka, Tomova zaročenka, ki ima na moške tako “močan” vpliv, da ni še nihče svojega denarja zahteval nazaj. Socialna parazita se vnameta, jasno, skrivaj, agonično in nevarno, toda ko Nola zanosi in ko obsedeni Chris izračuna, da bi z njeno pro-life trmo izgubil svoj “prostor na soncu”, sklene, da bo Nolo, femme fatale, kakršnih je mrgolelo v starih filmih noir, preigral s svojim dreiserjevskim impulzom in jo makiavelistično prelevil v “kolateralno škodo” ameriške patologije.

ZA +