Slo vidvd borza

Dvoboj (Duel, 1971, Steven Spielberg) Klasika! Mann (Dennis Weaver), mali poslovnež, prehiti cisterno, ki ga začne potem zasledovati, izsiljevati, izrivati in terorizirati. Zakaj? Natanko zato, ker ga je prehitel. Tovornjakarji so profiji, kralji ceste - Mann pa je le mali človek, ki hoče preživeti ekonomsko kompeticijo in recesijo sedemdesetih. Vprašanje je le: on ali tovornjak? On ali ta perpetum mobile? On ali mašina? On ali robot? Spielberg je tedaj na tiskovni konferenci v Rimu rekel, da je Dvoboj metafora za razredni boj - za boj med višjim in nižjim družbenim razredom.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Dvoboj (Duel, 1971, Steven Spielberg) Klasika! Mann (Dennis Weaver), mali poslovnež, prehiti cisterno, ki ga začne potem zasledovati, izsiljevati, izrivati in terorizirati. Zakaj? Natanko zato, ker ga je prehitel. Tovornjakarji so profiji, kralji ceste - Mann pa je le mali človek, ki hoče preživeti ekonomsko kompeticijo in recesijo sedemdesetih. Vprašanje je le: on ali tovornjak? On ali ta perpetum mobile? On ali mašina? On ali robot? Spielberg je tedaj na tiskovni konferenci v Rimu rekel, da je Dvoboj metafora za razredni boj - za boj med višjim in nižjim družbenim razredom.

Zadnji dnevi (Last Days, 2005, Gus Van Sant) Michael Pitt je videti kot Kurt Cobain, hodi kot Kurt Cobain, poje kot Kurt Cobain in tudi njegovi zadnji dnevi izgledajo kot zadnji dnevi Kurta Cobaina, toda ni mu ime Kurt Cobain, ampak Blake. Melanholična, eliptična, katatonična, gerryjevska interpretacija rock samomora.

Kapsule

Devet tednov in pol: Japiju in kustosinji se zgodi zadnji tango v Parizu. Elegantna, filtrirana softcore obsesija, ki je postala kult - in obenem predmet parodij. Via Adrian Lyne. Mickey Rourke & Kim Basinger.

Jezus Kristus superstar: Norman Jewison je leta 1973, v času flower-powerja, posnel tole ekranizacijo brodvejskega mjuzikla, ki je potrdil, da je bil JK prvi hipi. Porno zvednik Paul Thomas je le v zboru, JK-ja igra Ted Neeley.

Kdo je Bourne?: Triler o anonimnem amneziku, ki ugotovi, da je v resnici napol robotski morilec CIE, je dobil posebno edicijo - z alternativnim začetkom in koncem, oglasi pa se tudi pokojni Robert Ludlum. Matt Damon.

Bournova premoč: Tu Matt Damon na začetku sicer ve, kdo je, toda na koncu bo vedel tudi, kdo mu je umoril bejbo. Živčna, hiperkinetična dirka, ki jo intonira maščevanje. Posebna edicija. Plus Joan Allen & Brian Cox.

Vodič za tipe: Kaj hoče tip? Kratka zgodovina kamene dobe, v kateri tipom zaradi seksa in športa odpovedujo možgani, kar povzroča žensko skepso, tragedije in vojne. Po bestsellerju Davea Barryja. John Cleese.

V tujčevi podzavesti: Mladi odvetnik se nenadoma zbudi ob napačni ženski, toda še preden rečete Memento, že ugotovi, da je v paralelni realnosti. Presenetljivo znosni twister. Sam Trammell & Susan May Pratt.