30. 5. 2007 | Mladina 21 | Kultura | Film
Slo-vidvd-borza
Ko britanski vojak (Forest Whitaker), sicer na smrt obsojeni talec Irske republikanske armade, svojemu stražarju (Stephen Rea) razkrije ljubezen do barske pevke (Jaye Davidson), ki ga čaka v Londonu, in ko se potem stražar po britančevi smrti tudi res odpravi v londonski bar, v katerem prepeva krasotica, postane takoj jasno, da se bo želja blodnega irskega terorista zavrtela prav tja, kamor hoče gledalec, in da romance ne bo moglo nič več zaustaviti, toda gledalec ni bil še nikoli tako kaznovan za svojo željo po ultimativni romanci in še nikoli ga ni želja, da bi se ženska slekla, tako zadela. V Igri solz ni malih kazni. A po drugi strani - v njem tudi ni malih želja. Malo je filmov, ki se tako romantično trudijo, da bi svojo skrivnost zadržali zase. Ko je film štartal, se je gledalce z vseh strani naprošalo, da naj veliko skrivnost zadržijo zase, da naj tudi drugim omogočijo, da si film ogledajo tako, kot da ga vidijo prvič, in da naj s tem hoji v kino pomagajo vrniti nekdanjo nedolžnost. In tokrat ni šlo za razkritje identitete pravega morilca - obstajajo pač stvari, ki so hujše od umora.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
30. 5. 2007 | Mladina 21 | Kultura | Film
Ko britanski vojak (Forest Whitaker), sicer na smrt obsojeni talec Irske republikanske armade, svojemu stražarju (Stephen Rea) razkrije ljubezen do barske pevke (Jaye Davidson), ki ga čaka v Londonu, in ko se potem stražar po britančevi smrti tudi res odpravi v londonski bar, v katerem prepeva krasotica, postane takoj jasno, da se bo želja blodnega irskega terorista zavrtela prav tja, kamor hoče gledalec, in da romance ne bo moglo nič več zaustaviti, toda gledalec ni bil še nikoli tako kaznovan za svojo željo po ultimativni romanci in še nikoli ga ni želja, da bi se ženska slekla, tako zadela. V Igri solz ni malih kazni. A po drugi strani - v njem tudi ni malih želja. Malo je filmov, ki se tako romantično trudijo, da bi svojo skrivnost zadržali zase. Ko je film štartal, se je gledalce z vseh strani naprošalo, da naj veliko skrivnost zadržijo zase, da naj tudi drugim omogočijo, da si film ogledajo tako, kot da ga vidijo prvič, in da naj s tem hoji v kino pomagajo vrniti nekdanjo nedolžnost. In tokrat ni šlo za razkritje identitete pravega morilca - obstajajo pač stvari, ki so hujše od umora.
Kapsule
Deja vu: Ob vsej protiteroristični histeriji, ki je zajela letališča in letala, so vsi skupaj pozabili na trajekte, ki plujejo po Mississippiju: ne, na trajektih ni protiteroristične kontrole. In film se začne z apokaliptično eksplozijo trajekta, ki je na tem, da izpluje iz postkatrinskega New Orleansa. Tony Scott v svojem garaškem meditiranju o stanju filma, družbe, Velikega brata in ameriške paranoje ne zamudi nobenega deja-vuja, tako da retro zaljubljeni detektiv Denzel Washington v glavnem išče izhod v “realni čas”.
Učinek metulja 2: Če uživate v paradoksih, obratih, potovanju skozi čas in romantičnem ihtenju, potem je tole lepa priložnost, da obnovite snov iz Učinka metulja, kajti nadaljevanje je le klon originala, jasno, z novimi igralci in s spremembo, da glavnega junaka, ki je punco in prijatelje izgubil v prometni nesreči, skozi čas - namesto branja dnevnika - poganja gledanje fotk, ki so, če malce bolje pomislite, najbolj logični časovni stroj. Tale sequel ima preteklost, ne pa tudi prihodnosti. Eric Lively & Erica Durance.
Zgodilo se je na svetovni razstavi: Elvis Presley igra pilota, ki hoče na svoje. Džuboks za ljudi, ki ne marajo rokenrola. Letnik 63'. Plus Kurt Russell.
Džungla v šoli: Glenn Ford pride v šolo, ki je polna upornikov brez razloga. Prvi film, v katerem so vrteli rokenrol. Klasika. Letnik '55. Via Richard Brooks.
Harry Potter in ognjeni kelih: Potter se prelevi v Dirty Harryja, ko ugotovi, da se je uvrstil na tekmo, na katero se sploh ni prijavil. Četrtič. Daniel Radcliffe.
Življenje, kot si ga želim: Igralec in igralka se preveč vživita v lika, ki ju igrata. Revizija Žene francoskega poročnika. Luigi Lo Cascio & Sandra Ceccarelli.
Pogodba s hudičem: Na elitni deški šoli poči, ko je Zlo na tem, da postane polnoletno. Ringelšpil bučnega terorja via Renny Harlin. Steven Strait.
Charlie - Življenje in umetnost Charlesa Chaplina: Richard Schickel, filmski kritik revije Time, je posnel tale doku o cineastu, ki je bil večji od filma.