Proste sobe

Vacancy, 2007

Proste sobe vas bodo spomnile na Breakdown, pa ne toliko zaradi zapleta, ampak bolj zaradi elementarne elegance, s katero masirajo dobro staro žanrsko formulo, ki jo je žgalo že na stotine trilerjev. Proste sobe so triler, ki se ne napihuje - in ki ohrani samospoštovanje. Zaplet je pač tako generičen, da bi bilo vsako sprenevedanje pogubno. David (Luke Wilson) in Amy (Kate Beckinsale), ki sta na tem, da se poročita (dodajte malce napetosti in žolča), z avtom obtičita na cesti Bogu za hrbtom - izogniti sta se skušala rakunu, pa sta nasedla. Ker je noč in ker ni nikjer žive duše, odpešačita proti motelu, ki je tako daleč od Boga kot neonski napis “Vacancy” v Psihu. Receptor (Frank Whaley) ne izgleda tako uglajeno in tako prijazno kot Norman Bates, toda v resnici ju je komaj čakal. Soba, ki je taka kot vse generične motelske sobe, ima le manjši defekt: televizor ne lovi signala.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Proste sobe vas bodo spomnile na Breakdown, pa ne toliko zaradi zapleta, ampak bolj zaradi elementarne elegance, s katero masirajo dobro staro žanrsko formulo, ki jo je žgalo že na stotine trilerjev. Proste sobe so triler, ki se ne napihuje - in ki ohrani samospoštovanje. Zaplet je pač tako generičen, da bi bilo vsako sprenevedanje pogubno. David (Luke Wilson) in Amy (Kate Beckinsale), ki sta na tem, da se poročita (dodajte malce napetosti in žolča), z avtom obtičita na cesti Bogu za hrbtom - izogniti sta se skušala rakunu, pa sta nasedla. Ker je noč in ker ni nikjer žive duše, odpešačita proti motelu, ki je tako daleč od Boga kot neonski napis “Vacancy” v Psihu. Receptor (Frank Whaley) ne izgleda tako uglajeno in tako prijazno kot Norman Bates, toda v resnici ju je komaj čakal. Soba, ki je taka kot vse generične motelske sobe, ima le manjši defekt: televizor ne lovi signala.

Na srečo so priložene videokasete, ki obljubljajo porno, dajo pa snuff... ee, perverzni home-movie, v katerem maskirani ljudje nekoga ubijejo. E, to je boljše od porniča! Problem je le v tem, da so ta snuff očitno posneli v sobi, v kateri sta David in Amy... da to takoj pogruntata tudi David & Amy... da začne nekdo razbijati po vratih... in da začnejo mimo njunega okna letati maske. Toda triler po tem razkritju ne razpade ali zvodeni, prav tako pa se tudi ne sprevrže v novo reciklažo Teksaškega pokola z motorko (David & Amy pač nista idiotska tinejdžerja), ampak ohrani kompaktni vonj po znoju in starem plesku ter okus po zatohli klavstrofobiji in eksistencialni tesnobi, kot da bi nam hotel reči: če hočete torturo, vam ni treba v slovaški hostel. Zadostuje generik.

ZA