Marcel Štefančič, jr.

 |  Mladina 40  |  Kultura  |  Film

Mesto žensk

V Mestu žensk, ki se je že odprlo, boste lahko ob treh lucidnih krakometražnikih filipinske režiserke Antoinette Jadaone in seriji finih “teznih” risank, ki jih ponuja Otroška animateka, videli tudi tri izvrstne dokumentarce: v dokuju Korošec govori nemško, ki ga je posnela Andrina Mračnikar, boste ugotovili, da se tudi koroški Slovenci - in ne le nekoroški - borijo za interpretacijo II. svetovne vojne in da ne pustijo, da bi imeli “zadnjo besedo” pronacisti (počakajte na gospoda, ki ima “zadnjo besedo” v tem dokuju), v dokuju Brute figure, ki sta ga posneli Keka Čalič in Dunja Kukovec, postanejo ljubljanske brezdomke prototip postpatriarhalne ženske, osvobojene vseh seksističnih stereotipov o ženski (kar ne pomeni, da ljubezenski trenutek ni tearjerker), v turškem dokuju Igra, ki ga je posnela Pelin Esmer, pa prebivalke neke turške vasi, talke patriarhalnih in verskih predsodkov, gledališko predstavo, v kateri izpovejo svoje frustracije, prelevijo v osvobodilni coming-out.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Marcel Štefančič, jr.

 |  Mladina 40  |  Kultura  |  Film

V Mestu žensk, ki se je že odprlo, boste lahko ob treh lucidnih krakometražnikih filipinske režiserke Antoinette Jadaone in seriji finih “teznih” risank, ki jih ponuja Otroška animateka, videli tudi tri izvrstne dokumentarce: v dokuju Korošec govori nemško, ki ga je posnela Andrina Mračnikar, boste ugotovili, da se tudi koroški Slovenci - in ne le nekoroški - borijo za interpretacijo II. svetovne vojne in da ne pustijo, da bi imeli “zadnjo besedo” pronacisti (počakajte na gospoda, ki ima “zadnjo besedo” v tem dokuju), v dokuju Brute figure, ki sta ga posneli Keka Čalič in Dunja Kukovec, postanejo ljubljanske brezdomke prototip postpatriarhalne ženske, osvobojene vseh seksističnih stereotipov o ženski (kar ne pomeni, da ljubezenski trenutek ni tearjerker), v turškem dokuju Igra, ki ga je posnela Pelin Esmer, pa prebivalke neke turške vasi, talke patriarhalnih in verskih predsodkov, gledališko predstavo, v kateri izpovejo svoje frustracije, prelevijo v osvobodilni coming-out.