Pošastno

Cloverfield, 2008

Pošastno se začne kot 20-minutni garažni film o šejkanju digitalne kamere, ki kar kliče po katastrofi. V newyorškem loftu prijatelji prijatelju, ki je na tem, da se odseli na Japonsko, priredijo zabavo, okej, malo orgijo, toda kmalu so vsi ti mladci in mladenke tako polni klišejev, samega sebe in drug drugega, da Japonska pride k njim. Hočem reči - New York postane Japonska, kdo je Godzila, pa ni jasno. Ko namreč poči, ko priletijo projektili, ko se začne rokenrol, ko pade Brooklyn Bridge, ko Kipu svobode odleti glava in ko se New York prelevi v Ground Zero, nihče ne ve, kaj se dogaja. Vsi le panično bežijo in vreščijo, prilepljeni na toksični prah in furijaste vizije 11. septembra.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Pošastno se začne kot 20-minutni garažni film o šejkanju digitalne kamere, ki kar kliče po katastrofi. V newyorškem loftu prijatelji prijatelju, ki je na tem, da se odseli na Japonsko, priredijo zabavo, okej, malo orgijo, toda kmalu so vsi ti mladci in mladenke tako polni klišejev, samega sebe in drug drugega, da Japonska pride k njim. Hočem reči - New York postane Japonska, kdo je Godzila, pa ni jasno. Ko namreč poči, ko priletijo projektili, ko se začne rokenrol, ko pade Brooklyn Bridge, ko Kipu svobode odleti glava in ko se New York prelevi v Ground Zero, nihče ne ve, kaj se dogaja. Vsi le panično bežijo in vreščijo, prilepljeni na toksični prah in furijaste vizije 11. septembra.

Kaj se dogaja, vidimo skozi “oči” kamkorderja, ki si ga natakne eden izmed junakov. Točno, vidimo le toliko, kot smo videli v Čarovnici iz Blaira. Film sporoča troje. Prvič, v času, ko cveti spektakel, ko so torej vsi obsedeni s snemanjem in tem, kar se vidi, je najbolj srhljivo to, česar se ne vidi. Drugič, to, da imaš kamero, še ne pomeni, da si bližje “resnici”. In tretjič, nihče ni bolj fasciniran nad svojo lastno destrukcijo kot Amerika. S tem filmom je uradnega žalovanja konec.

ZA +