• STA

    5. 6. 2023  |  Kultura

    Borštnikovo srečanje / »Tuje predstave predstavljajo priložnost za slovensko občinstvo in slovensko gledališče«

    Z nizom gledaliških uprizoritev iz tujine in ostalimi dogodki spremljevalnega programa se danes v Mariboru začenja osrednji del 58. Festivala Borštnikovo srečanje. Zaključil se bo 18. junija s podelitvijo festivalskih nagrad najboljšim iz lanske gledališke produkcije v Sloveniji in Borštnikovega prstana igralki Nataši Matjašec Rošker.

  • Uredništvo

    4. 6. 2023  |  Kultura

    Laurie Anderson tretjič v Ljubljani

    V ponedeljek, 5. junija ob 20.00 bo v Cankarjevem domu v Ljubljani nastopila ikona art-pop avangarde in ene od pionirk elektronske glasbe Laurie Anderson, ki bo ta dan praznovala svoj 76. rojstni dan. Tokrat bo predstavila novi projekt Let X=X, ki temelji na zgodbah in zunajserijskih vizualnih upodobitvah albuma Big Science, ki mu je dodala nove skladbe.

  • Damjana Kolar

    3. 6. 2023  |  Kultura

    Film tedna / Poletje '91

    Na Kinodvorišču v atriju Slovenskih železnic,  bo 8. junija ob 21.30 premiera dokumentarnega filma Poletje '91 režiserja Žige Virca (Houston, imamo problem!), ki prinaša nov vpogled v vsakdanjik prebivalcev Slovenije na križišču zgodovine. Po projekciji bo sledila predstavitev filmske ekipe.

  • Dora Trček

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura

    Radikalno je verjeti

    Za Caravaggievi upodobitvi motiva nejevernega Tomaža z začetka 17. stoletja vidimo štiri osebe – Jezusa in tri apostole, poleg Tomaža najverjetneje še Petra in Janeza Evangelista. Tomaž, nevernik, je z izjemno natančnostjo naslikan v neuglednem, raztrganem oblačilu in s črno umazanijo za nohti. Z mojstrsko potezo in milino obraza upodobljeni Jezus se kopa v zlati svetlobi, trdno se oklepa Tomaževe roke in njegov iztegnjeni prst vodi do odprte rane na svojem delno razkritem telesu. Veliki baročni mojster Caravaggio je s svojevrstnim realizmom, spretnim igranjem s svetlobo in senco ter dih jemajočo dramatičnostjo upodobil ključni trenutek, ko Tomaž prst zarije v režo v koži in se dotakne Jezusovega mesa. Njegovo čelo se nagrbanči od surovih čustev, oči se mu razširijo od osuplosti in presunjenosti. Obličje mu obsije Jezusova svetloba. Zdaj verjame. Toda ali se je ta prizor, otipljivi dokaz Jezusovega telesnega vstajenja, sploh zgodil?

  • Gregor Kocijančič

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Plošča

    KayCyy: TW2052

    Če ste se kdaj po naključju spraševali, kako naj bi zvenela zmes (synth)pop baladnika The Weeknda, rage-rap vizionarja Playboija Cartija in trap velikana Travisa Scotta, lahko dokaj točen odgovor najdete na prvencu kenijsko-ameriškega glasbenika, nekdanjega varovanca Kanyeja Westa, ki ustvarja pod psevdonimom KayCyy. Ja, ko tako razčlenimo vplive, na katere se dokaj neposredno sklicuje, ga zlahka označimo za neizvirnega, vendar to ne pomeni, da mešanica zvokov, ki jo predstavlja na (pre)kratki plošči TW2052, ni sveža in učinkovita – daleč od tega. Za tako prepričljiv izdelek pa je precej odgovoren francoski prvak stadionskega elektra Gessafelstein. Ta podpisuje celotno instrumentalno plat albuma, ki je resda nostalgična po osemdesetih, a je sočasno odločno zazrta v prihodnost.

  • Jaša Bužinel

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Plošča

    nikson: lfo ufo 2

    Od debija leta 2020 se je rosno mladi ljubljanski producent prelevil iz nadobudnega zelenca v enega bolj profiliranih klepačev nekonvencionalno ukrojenih, komajda ukročenih hip hop instrumentalov, v zadnjem času pa se vse intenzivneje spogleduje tudi z junglom, dub technom in drugimi elektronskimi izrazi, vselej na prepoznavno »čudaški« način. Njegov drugi beat tape za rx:tx ne premore več tistega momenta presenečenja, pač pa predstavlja organski napredek v evoluciji njegovih opotekavih in valujočih beatov, ki jih zaznamuje absurdno dodelan občutek za podrobnosti. Vznemirljiv sveženj jazzovsko obarvanih sanjarij, abstraktnih ritmičnih študij in nemirnih hitičev s sesekljanimi vokali, kot je with no mileage. Za dobro nabrušena ušesa.

  • Borja Borka

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Plošča

    Kassa Overall: ANIMALS

    Bobnar, pevec, raper in producent Kassa Overall je v zadnjih štirih letih opravil kar nekaj opaznega dela. Podpisal je podlage raznih raperjev, izdal triptih mikstejpov, ki je zbudil precej pozornosti, in od samozaložništva prek založbe Brownswood priplezal do avtoritativne institucije za elektroniko Warp. Ta je njegov novi dom ob izidu tretjega albuma, na katerem se v komaj kaj več kot pol ure zgodi zelo veliko: r’n’b-jevski refrenski napevi, hiphopersko glavozibje, kratki jazzovski izbruhi, organika, elektronika ... predvsem pa se zvrsti druščina gostov, ki jih ne bi niti v sanjah metali v isti koš: od raperjev Dannyja Browna in Lil B-ja do pianista Vijaya Iyerja in pop projekta Francis and the Lights. Natlačenka.

  • Jaša Bužinel

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Plošča

    Arlo Parks: My Soft Machine

    »Samo mi se spava,« je na Evroviziji nedavno pel srbski predstavnik Luke Black. Podobni občutki človeka prevevajo ob drugi plošči mlade britanske glasbenice Arlo Parks, prejemnice nagrade brit za najobetavnejšo glasbenico leta 2021, zaradi katere se je na odru hitro znašla ob boku zvezdnikov, kakršna sta Harry Styles in Billie Eilish. Arlo Parks se je s prvencem Collapsed in Sunbeams, dobitnikom nagrade mercury za album leta 2021, prebila na svetovni podij pomembnejših ustvarjalk tako imenovanega spalničnega popa. Gre za specifičen segment pop produkcije zadnjih 20 let, ki ga zaznamujejo preplet indie rock in pop estetik, manj bombastične, celo lo-fi produkcije ter nasploh večji poudarek na intimi, milejši zvočnosti in ljubezensko-bivanjskih temah. Gre za sanjavo, neinvazivno muziko, ki diskretno razgalja nežno notranjost, na kar namiguje tudi naslov albuma, ki govori o »mehkem stroju«, kar se bržkone nanaša na črpalko, ki nas poganja.

  • Bernard Nežmah

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Knjiga

    Sylvain Tesson: Na črnih poteh 

    Leta 2014 pa je ob izidu nove knjige odšel mrtvo pijan iz restavracije ter se za alpinistično vajo povzpel na bližnjo stavbo, od koder je zgrmel z višine osmih metrov. Dolgo v komi, nato pa na novo sestavljen iz vijakov in žebljev je začel prve korake rehabilitacije. A nezadovoljen s počasnim tretmajem je sklenil, da stopi na pot samoozdravljenja s hojo, in se nameril prehoditi Francijo po kozjih stezicah, vrisanih na specialkah.

  • Matej Bogataj

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Knjiga

    Tereza Vuk: Zakaj ima moj hudič krila

    Roman domače avtorice Tereze Vuk (rojene leta 1976) sodi med tiste klateške, pikareskne romane, v katerih si protagonisti skoraj ne morejo zares privoščiti, da bi bili pošteni, njihovo življenje na margini je namreč en sam boj za preživetje in je zato tudi upravičeno, vsaj po njihovem globokem prepričanju, kaj odtujiti. Recimo najbližjim, recimo roditeljski generaciji, saj je ta najbolj kriva, da so sploh na svetu, kjer je vse skupaj ena sama jeba. No, večinoma jeba, pa tudi lepi trenutki zadetosti pred mačkom, pa vesele posteljne dogodivščine z negotovim, večinoma vnaprej zanikanim izidom.

  • Petja Grafenauer

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura

    Protest kot umetnost

    Od leta 2020 do 2022, vse tja do zadnjih parlamentarnih volitev, smo tisoči protestirali na kolesih, peš, celo v avtomobilih. Protestirali smo za padec vlade Janeza Janše, vse dokler ni prišel čas volitev in je Janša padel. Sto pet petkovih protestov s tisoči udeležencev je k temu izdatno in ljubeče pripomoglo. Zdaj je razstava o teh dogodkih na ogled tistim, ki smo bili ob petkih na ulicah slovenskih mest, in tistim, ki niso bili. Prav v času našega obiska razstave v od zoba časa načeti ljubljanski Palači Cukrarna so skušali zagovorniki Janeza Janše uničiti enega od razstavnih eksponatov na fasadi, saj je tudi ta del razstave, s kolesi, znakom protestov, in številnimi drugimi artikli, ki se jih še dobro spominjamo iz preteklih let. Vandalizem je jasen znak, kako živa je ta zgodba še danes.

  • Marcel Štefančič jr.

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Film

    Ste videli to žensko?

    Avtobus podjetja Putnik, poln muslimanskih vernikov iz Jugoslavije, se februarja 1972 z romanja v Meki in Medini ni takoj vrnil domov, ampak je skrenil še v Bagdad, tam pa so verniki obiskali džamije in sloviti bazar. Na njem so nakupili spominke, tudi lesene piščali. A niso vedeli, da je v Iraku epidemija črnih koz – iraške oblasti so to prikrivale. Iz ekonomskih razlogov – bale so se, da bi »zaprtje« Iraka povzročilo prehudo gospodarsko škodo ter nepredvidljive socialne in politične napetosti. Črne koze (alias variola vera, alias »velike boginje«), ki so v 20. stoletju pobile pol milijarde ljudi, se prenašajo kapljično, z dotikom dveh kož ali sluznic in prek aerosola, pa tudi prek predmetov, ki jih je uporabljal pacient. Recimo – prek piščali.

  • Marcel Štefančič jr.

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Film

    Jesus Revolution

    Film Jesus Revolution je posnet po resnični zgodbi, no, po resnični revoluciji, »Jezusovi revoluciji«, ki je hipije ob koncu šestdesetih let prejšnjega stoletja – za kratek čas – prelevila v »Jezusove frike«. Pastor Chuck Smith (Kelsey Grammer), vodja precej anemične kalifornijske kongregacije (Calvary Chapel), ki v hipijevski generaciji vidi izgubljence in neobrzdance brez tradicije, avtoritete, omejitev, cilja in Boga, sreča pravega hipija, Lonnieja Frisbeeja (Jonathan Roumie), ki spominja bolj na Charlesa Mansona kot na Jezusa, a ga vendarle prepriča, da je njegovo psihedelično »ljudstvo« – hipiji, ki so »odpadli« od družbe (staršev, konformizma, potrošništva, vietnamske vojne ipd.) in ki zdaj iščejo »resnico«, »smisel«, »ljubezen«, »razširjeno zavest«, »prave stvari«, »prerojenje« – zrelo za doživetje Boga. Hipiji so bili le »nezavedni« kristjani, ki so čakali na nekoga, da jih »prebudi«. Pastor odpre vrata – in hipiji, ki krst doživljajo v Pacifiku, se začnejo množično »prebujati«.

  • Marcel Štefančič jr.

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Film

    The Covenant

    Ameriški vojaki so v Afganistanu na tujem, neznanem, nevarnem terenu – imajo sicer novega prevajalca in interpreta »bistva«, Ahmeda (Dar Salim), precej trmoglavega Afganistanca, toda s tem teren razumejo le malce bolje, ne pa tako dobro, da ne bi imeli občutka, da so nenehno v nevarnosti. Afganistan je pač orjaško minsko polje. In le vprašanje časa je, kdaj bodo stopili na mino. In res stopijo – zgodi se jim celo Mali veliki rog. Tako kot nekoč generalu Custerju in njegovemu konjeniškemu polku. Na čelu z narednikom Kinleyjem (Jake Gyllenhaal) skušajo čim hitreje nevtralizirati čim več skrivnega talibanskega orožja, z »improviziranimi eksplozivnimi sredstvi« vred, a padejo v past: nenadoma ugotovijo, da so obkoljeni in da je talibanov bistveno več kot njih. Še malo, pa Kinley in Ahmed ostaneta sama. In ja, Kinleyja hudo ranijo, Ahmed – novodobni Gunga Din – pa ga rešuje.

  • Marcel Štefančič jr.

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Film

    Mala morska deklica

    Ko je George W. Bush rekel, da lahko človek in riba sobivata, se je zdelo, da le citira Disneyjevo Malo morsko deklico, ki mu je leta 1989 – že vnaprej – evforično prikimala: ja, človek in riba – princ Eric in morska deklica Ariel, najmlajša izmed petih hčera podmorskega kralja Tritona, disneyificirana Romeo in Julija – lahko sobivata! Under the Sea! Nekatere zgodbe dobro delujejo le zato, ker so animirane – Mala morska deklica je takšna. Deluje, ker je animirana. Zgolj zato. Prav zato. Ko jo je Disney lansiral, je pomenila pravo revolucijo, zdaj, v igrani preobleki, pa ne izgleda niti približno tako dobro, kaj šele revolucionarno. Au contraire: deluje kot popolni antiklimaks.

  • Marcel Štefančič jr.

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Film

    Moj fotr

    Robert De Niro, ki bi lahko vse življenje igral ženitnega posrednika, igra stereotipnega Italoameričana, Salva, ki ni postal Il Padrino, temveč frizer. Kdo ve, morda je friziral trupla mafijcev – njegov smisel za humor je črn. »Izgledaš kot tip, ki je Johnu Wicku ubil psa,« dahne svojemu sinu (Sebastian Maniscalco), ki je tik pred priženitvijo v prestižno, bogato družino, ali natančneje – tik pred priženitvijo v Njene tastare. Jasno, De Niro hoče na vsak način spoznati njene tastare. To, kar potem gledamo, je sicer trk razredov, toda tale farsa, ki ima resda več duha kot De Nirova »Dedka«, Dedek uide z vajeti in Vojna z dedkom, ga preformulira v trk kultur – za vsak primer, saj razredni boj v Ameriki uradno ne obstaja. Elite so kul – njihovo bogastvo kaplja navzdol.

  • Marcel Štefančič jr.

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Film

    Nihče ni to, za kar se predstavlja, da je

    Danny Rourke (Ben Affleck), nevrotični, obupani teksaški detektiv, čigar sedemletna hči je skrivnostno izginila (le za hip je pogledal stran), skuša preprečiti bančni rop, ki ga orkestrira karizmatični hipnotizer (William Fichtner) – nihče se mu ne more upreti. S hipnozo vse prelevi v svoje voljne sodelavce – tudi bančne uslužbence, policiste in varnostnike. Vse lahko pripravi, da delajo zanj. Vse lahko prepriča, da se postrelijo. Vse ima pod kontrolo – razen Rourkea. Ta je očitno imun. A hoče odgovore. Kot kralj Ojdip. Nekaj jih ve vedeževalka Diana (Alice Braga), ki postane njegova Ariadna. V Hipnotiziranem se nihče ne smeji – vsi so ves čas resni, smrtno resni. Gledajo grdo, srepo, zategnjeno. Njihovi pogledi ne blagoslavljajo. Nihče ni to, za kar se predstavlja, da je. Še huje: nihče ni to, kar misli, da je. O, še huje: nihče ni prepričan, da zares obstaja. A nevarni niso le ljudje – nevarna je tudi sama realnost. Dosjeji X lahko tu v vsakem trenutku srečajo Može X, Matrica pa lahko sreča Nolanov Izvor. In Nolanov Memento, če smo že ravno pri tem. Hipnotiziran, ki ga je posnel Robert Rodriguez (zato pričakujte masovni mehiški stand-off), je puzzle, ki ne pove vsega ali pa pove preveč, ko napetost ustvarja s kopičenjem negotovosti, dvoumnosti, skrivnosti, nevidnosti, subjektivnosti, izginotij, preobratov, paradoksov, ponovitev, fraktalov in non sequiturjev.

  • Izak Košir

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Dogodki

    Pozor, kultura

    05/06 ob 20. uri

  • Stanka Prodnik

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  TV

    TV komentar / Eugenija na tržnici

    Po novinarskih uredništvih še zdaj kroži zgodba, da je nekoč v davnih časih moral vsak novinar prvi mesec, dva po prihodu v novinarsko hišo hoditi na tržnico popisovat cene sadja in zelenjave. Vsak dan, z beležko v roki. Saj veste, hodil je od ene branjevke do druge in jih spraševal, po koliko ponujajo svoje izdelke. In na koncu naj bi vsak dan napisal poročilo, koliko je stala čebula (od - do), koliko krompir, pa korenček, mladi krompir, kifeljčar posebej, briške češnje toliko, mandarine iz doline Neretve toliko itd. Tako naj bi se kalilo pravo novinarsko pero, le tako naj bi novinar postal tisti pravi novinar, ki potem lahko zruši Nixona, če ne že Brežnjeva. Ker le na tržnici se lahko pravilno skališ, le na tržnici lahko začutiš utrip družbe, navadnega človeka in njegove tegobe.

  • Saša Eržen

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Hudo

    Dvojni krigel

    Dvojni vid je eden od znakov močne alkoholiziranosti, dvojni vrček za pivo pa vas lahko do tega pojava pripelje še hitreje. Gre za dvojni kozarec, namenjen pitju piva, po domače imenovan tudi krigel, z enim samim ročajem. Namenjen je tistim, ki so zelo žejni ali radi pijejo hitro, ne da pa se jim tako pogosto hoditi do šanka ali hladilnika. Vanj gresta dve pollitrski pivski steklenici ali pločevinki, ki smo jima odpili požirek; po zmogljivosti je torej primerljiv z litrskim vrčkom, ki ga obiskovalci Oktoberfesta poznajo pod imenom superca. Dvojni pivski vrček je izdelan iz nezlomljive plastike, med obema kupama pa je v spodnjem delu pretok, tako da lahko v vsako od čaš natočite drugo pivo in uživate v mešanici. Krigel zahteva pitje od strani, saj bi se lahko pri frontalnem žlampanju polili. Izmislil si ga je Američan Mike Bolland, ki se je rodil brez desne dlani – zaradi tega se mu je zdelo duhovito poimenovanje kozarca dvoroki pivec oziroma two-fisted drinker, kar je izraz, ki v angleškem jeziku opisuje pivca, ki v vsaki roki drži en vrček s pivom. Končno lahko s svojim kriglom enoročno to počne tudi sam.

  • foto: Igor Škafar

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Ulica

    Hugo 

  • Jaša Bužinel   |  foto: Uroš Abram

    2. 6. 2023  |  Mladina 22  |  Kultura  |  Portret

    Leopold I. / Raper, ki ustvarja v radgonščini ter prisega na lucidnost in iskrenost

    »Nisem računal, da bom pri tridesetih začel rapersko kariero,« pravi vse bolj priljubljeni gornjeradgonski rimoklepač Michael Leopold (1991), ki se je pred leti udomačil v Mariboru. Ob imenih, kot so someščani Alo!Stari, .travnik in Emkej, tolminska Bakalina Velika in metliški Klinci, predstavlja aktualni val glasbenikov, ki so sterilno slovenščino in bahaško urbano govorico, polno anglizmov in postinternetnega žargona, nadomestili z lokalnimi dialekti, ki ponujajo pester nabor jezikovnih iger in fonetičnih nians.

  • Damjana Kolar

    2. 6. 2023  |  Kultura

    Vodnik po klubskih dogodkih / REJVikend

    Ne veste, kam v petek in soboto zvečer? Preverite, kaj smo izbrali za vas.

  • Uredništvo

    30. 5. 2023  |  Kultura

    »Človek je žival, ustvarjena za pripovedovanje zgodb«

    "Globoko verjamem, da je človek žival, ustvarjena za pripovedovanje zgodb. Za druge vrste živali ne vem, ker se mi z njimi še ni uspelo zares pogovarjati." 

  • Uredništvo

    30. 5. 2023  |  Kultura

    Nagrada skupine OHO / Kdo bo letošnji prejemnik?

    V Galeriji P74 v Ljubljani bo danes ob 19. uri razglasitev zmagovalca Nagrade skupine OHO 2023 in odprtje razstave nominirancev. Letošnji nominiranci so: Maja Bojanić, Ana Likar, Nik Erik Neubauer, Pita Projekt (Nina Goropečnik & Rea Vogrinčič).

  • STA

    30. 5. 2023  |  Kultura

    Feminizem ni šala!

    S kabaretom Feminizem ni šala! se danes, 30. maja ob 20.00 začenja 9. festival Lezbična četrt, ki se letos po napovedih organizatorjev obrača k umetniškim formatom, ki so praviloma prezrti. Otvoritveni kvirfeministični kabaret bo nakazal ton s spektaklom, ki ga zaradi njegove nenormativnosti ni zaslediti na klasičnih odrih.

  • Uredništvo

    29. 5. 2023  |  Kultura

    Odprta akademija / Trajnostno naravnana in brezkompromisno kaotična

    Od 1. do 4. junija bo na vseh treh lokacijah Akademije za likovno umetnost in oblikovanje (Dolenjska 83, Erjavčeva 23, Tobačna 5) potekala že tradiciobalna Odprta akademija oziroma zaključna razstava študentk in študentov, ki je s spremljevalnimi dogodki obenem njihov največji letni dogodek.

  • Uredništvo

    29. 5. 2023  |  Kultura

    FOTOGALERIJA / 105 petkov kolesarskih protestov v času tretje Janševe vlade

    V Palači Cukrarna so 26. maja odprli protestno razstavo z naslovom 105 petkov (Kolesarski protesti 2020-2022), ki predstavlja najbolj legendarne eksponate in lutke, domiselne transparente, inovativne rešitve, gverilske akcije, protestne pesmi in nekatere ključne trenutke s samih protestov ter preko interaktivnih instalacij obiskovalcem omogočila osebno doživeti ključne trenutke dveletnih protestov proti strahovladi (branje ustave na TR, skupinsko kolesarjenje, sprehod z dežniki).

  • Jure Trampuš

    28. 5. 2023  |  Mladina 21  |  Kultura

    105 petkov

    Vedno, ampak res vedno znova se je treba spomniti tistega slavnega izreka Marka Zorka, ki je pred kakšnimi 15 leti v Mladini zapisal: »Smeh je znamenje svobode, začetek smeha je konec strahu.« Bil je to čas prve Janševe vlade in vsa Slovenja se je krohotala, ko so sredi Ljubljane v nekem stanovanju kar naenkrat odkrili skrito celico nemške obveščevalne službe. Družba je potrebna smeha, smeh razgrajuje vse jeklene režime.

  • Damjana Kolar

    27. 5. 2023  |  Kultura

    Film tedna / Rentgenska slika družine

    V Kinu Šiška bo 29. maja ob 19. uri projekcija dokumentarnega filma Rentgenska slika družine iranske režiserke Firouzeh Khosrovani, ki skozi fotografije, arhivske posnetke in pisma z nami deli osebno zgodbo svojih staršev. Njuna ljubezenska zgodba nas popelje od obdobja šaha do islamske revolucije in stisk med iransko-iraško vojno, vse do njihovega današnjega doma v Teheranu, ki postane prispodoba za spremembe v sodobni iranski družbi. Film je prejel nagrado za najboljši celovečerec na festivalih IDFA 2020, MakeDox 2021 in ZagrebDox 2021 ter številne druge mednarodne nagrade. Po projekciji bo sledil pogovor z režiserko in sociologinjo dr. Marijo Zidar ter Majo Malus Azhdari, vodjo filmskega festivala Dokudoc, ki ga bo moderirala filmska kritičarka Simona Jerala.