Max Modic

 |  Mladina 31  |  Kultura  |  Knjiga

Samo Rugelj, Marcel Štefančič, jr.: Stari, kje je film?

UMco, Ljubljana, 2006, 3900 SIT

Odgovor na vprašanje, zakaj korejski filmski biznis prerašča v korejski filmski čudež, je v bistvu hudo preprost, skrivnost uspeha pa ni v tem, da bi korejski film imel vse tisto, česar slovenski film nima, ampak v tem, da korejski film nima tistega, kar slovenski film ima.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Max Modic

 |  Mladina 31  |  Kultura  |  Knjiga

Odgovor na vprašanje, zakaj korejski filmski biznis prerašča v korejski filmski čudež, je v bistvu hudo preprost, skrivnost uspeha pa ni v tem, da bi korejski film imel vse tisto, česar slovenski film nima, ampak v tem, da korejski film nima tistega, kar slovenski film ima.

Nima državnih subvencij, nima Filmskega sklada, nima znalcev, ki bi neselektivno drkali na francosko filmsko produkcijo in nima kulturnega ministra z imenom Vasko Simoniti. (Tudi) zato so korejski filmi potrjeno in preverjeno dobri. Napeto, poučno in duhovito branje, sestavljeno iz Rugljevih (neusmiljenih) faktov in Štefančičevega (neubranljivega) popa.

+ + + +