4. 8. 2006 | Mladina 31 | Kultura | Knjiga
Samo Rugelj, Marcel Štefančič, jr.: Stari, kje je film?
UMco, Ljubljana, 2006, 3900 SIT
Odgovor na vprašanje, zakaj korejski filmski biznis prerašča v korejski filmski čudež, je v bistvu hudo preprost, skrivnost uspeha pa ni v tem, da bi korejski film imel vse tisto, česar slovenski film nima, ampak v tem, da korejski film nima tistega, kar slovenski film ima.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
4. 8. 2006 | Mladina 31 | Kultura | Knjiga
Odgovor na vprašanje, zakaj korejski filmski biznis prerašča v korejski filmski čudež, je v bistvu hudo preprost, skrivnost uspeha pa ni v tem, da bi korejski film imel vse tisto, česar slovenski film nima, ampak v tem, da korejski film nima tistega, kar slovenski film ima.
Nima državnih subvencij, nima Filmskega sklada, nima znalcev, ki bi neselektivno drkali na francosko filmsko produkcijo in nima kulturnega ministra z imenom Vasko Simoniti. (Tudi) zato so korejski filmi potrjeno in preverjeno dobri. Napeto, poučno in duhovito branje, sestavljeno iz Rugljevih (neusmiljenih) faktov in Štefančičevega (neubranljivega) popa.
+ + + +