Peter Zobec: Od Krima do Krima

Študentska založba, Ljubljana, 2006, 4900 SIT

Peter Zobec je verjetno najzanimivejši slovenski filmski delavec, pa ne le zato, ker je tako podoben Karlu Marxu, da bi ga lahko igral v vseh obdobjih njegovega življenja, ampak zato, ker je case. O filmu ve vse, kar je treba vedeti, pomočnik režije, organizator in režiser masovnih prizorov je bil pri toliko filmih (Maškarada, Hajka, Železni križec, Na svidenje v naslednji vojni itd.), da se ga je prijel vzdevek "večni asistent", toda ironično - celovečernega filma ni nikoli posnel. Kar je bolj tragično za slovenski film kot pa zanj.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Peter Zobec je verjetno najzanimivejši slovenski filmski delavec, pa ne le zato, ker je tako podoben Karlu Marxu, da bi ga lahko igral v vseh obdobjih njegovega življenja, ampak zato, ker je case. O filmu ve vse, kar je treba vedeti, pomočnik režije, organizator in režiser masovnih prizorov je bil pri toliko filmih (Maškarada, Hajka, Železni križec, Na svidenje v naslednji vojni itd.), da se ga je prijel vzdevek "večni asistent", toda ironično - celovečernega filma ni nikoli posnel. Kar je bolj tragično za slovenski film kot pa zanj.

Da v knjigi Od Krima do Krima popisuje prav snemanje filma Težko je biti bog, ki ga nemški auteur Peter Fleischmann leta 1987 v Rusiji ni in ni mogel začeti, ne preseneča. Zobec pač ni hotel biti bog - le njegov zaupnik.

+ + + +