6. 11. 2002 | Mladina 44 | Kultura | Plošča
Public Enemy: Revolverlution
CD slamjamz/koch, 2002
Glabena industrija še vedno ne ve, kaj natančno bi počela z moderno tehnologijo, ki v net povezanim mladincem na vseh koncih sveta omogoča relativno hitro in udobno prenašanje glasbenih datotek in njih prepekanje na cedeje. Potem, ko so utišali prvonastalo spletno izposojevalnico fajlov Napster, se njeni izboljšani kloni spet bohotijo na mašinah in delajo veselje nam in domnevno izgubo velikim založbam.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
6. 11. 2002 | Mladina 44 | Kultura | Plošča
Glabena industrija še vedno ne ve, kaj natančno bi počela z moderno tehnologijo, ki v net povezanim mladincem na vseh koncih sveta omogoča relativno hitro in udobno prenašanje glasbenih datotek in njih prepekanje na cedeje. Potem, ko so utišali prvonastalo spletno izposojevalnico fajlov Napster, se njeni izboljšani kloni spet bohotijo na mašinah in delajo veselje nam in domnevno izgubo velikim založbam.
Legendarni newyorški hiphopovski kvartet Public Enemy pa se je ob svoji petnajstletnici odločil nakazati možne smeri razvoja glasbe in nje distribucije prek spleta. Za projekt Revolverlution so tako na svojo spletno stran ponudili a capella posnetke štirih svojih hitov in pozvali remikserje, naj jih naložijo na svoje mašine in zanje naredijo nove beate. Acapelle so bile dowloadane 11.143 -krat, nazaj pa je iz vseh kotov tega svata prišlo 463 remiksov. Zmagovalci prihajajo iz Dunaja, Buenos Airesa, Wisconsina in New Yorka in njihove verzije klasik By The Time I Get To Arizona, B Side Wins Again, Shut Em Down in Public Enemy No. 1 so moderne in hudo dobre.
A tudi novi štof Public Enemyjev, ki ob naboru nekaterih koncertnih posnetkov, polni ploščo Revolverlution, ni od muh. Staro, trdo revolucionarno in provokativno jedro banda, ki je na glasbeno prijaznem soundtracku Leejevega filma He Got Game izgledalo že postarano in umaknjeno v ozadje je tokrat spet udarilo na plan v najglasnejši možni obliki. Že prvi video Gotta Give The Peeps What They Need je doživel zavrnitev predvajanja s strani eMpTyV-ja, češ da je pa le preveče provokativen. Kaj šele bo, ko bodo ameriške oblastniške strukture sestavile skupaj naslov komada Son Of A Bush in njegov refren, v katerem ChuckD in Flavor Flav tulita he's the son of a bad man ...son of a mad man ...in tako grmovniškega juniorja jasno povežeta s paranoično politiko njegovega otca in ronija regana. Moderne zvočne strukture se mešajo z ostrimi kitarskimi rifi in arzenalom klasičnih enemyjevskih siren in ostalega urbanega hrupa, prek tega pa oba MC-ja oddelata klasičen boj temenga in resnega baritona (Chuck D) in spakljivega visokega tuljenja (Flavor Flav). Muzika, ki prav prijetno sede v ušesa starih PE fanov in sodobnih borcev proti jebenim bushistom. Revolushon may not be televized, but it is certainly digitalized!
* * * *