MXM

 |  Mladina 46  |  Kultura  |  Plošča

Holly Williams: The Ones We Never Knew

CD '04, Universal South; distribucija: Multimedia

Se talent deduje? Če se, potem 23-letni Holly Williams ne primanjkuje predispozicij za uspeh. Holly je namreč vnukinja legendarnega Hanka Williamsa, ikone ameriške (ne samo country) glasbe, hči country odpadnika Hanka Williamsa jr. in polsestra country anarhista Hanka Williamsa III. Drži, njena rodbina ima uporništvo v krvi. Vsak od Hankov je na izvirno ekscesen način zaznamoval svojo generacijo. Holly jim je v tem pogledu še najmanj podobna, saj njen prvenec noče provocirati, rušiti ustaljenih konceptov, na silo opozarjati nase ali bognedaj izkoriščati družinskih vezi.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

MXM

 |  Mladina 46  |  Kultura  |  Plošča

Se talent deduje? Če se, potem 23-letni Holly Williams ne primanjkuje predispozicij za uspeh. Holly je namreč vnukinja legendarnega Hanka Williamsa, ikone ameriške (ne samo country) glasbe, hči country odpadnika Hanka Williamsa jr. in polsestra country anarhista Hanka Williamsa III. Drži, njena rodbina ima uporništvo v krvi. Vsak od Hankov je na izvirno ekscesen način zaznamoval svojo generacijo. Holly jim je v tem pogledu še najmanj podobna, saj njen prvenec noče provocirati, rušiti ustaljenih konceptov, na silo opozarjati nase ali bognedaj izkoriščati družinskih vezi.

Nič takega, Holly pač želi znotraj širše prepoznavnih žanrskih norm presegati povprečje ženskega avtorskega izraza. In v realizaciji te želje je dokaj uspešna, navkljub nekaterim šovinistično obarvanim (ne)kritičnim očitkom, da njeni glasbi primanjkuje všečnosti in da so njeni osebnoizpovedni teksti o izkušnjah z zlomljenimi srci in nestanovitnimi moškimi za 23-letnico preveč dramatični. Ja, in? Se morajo res vse ženske s kitaro v roki na začetku kariere zgledovati po Faith Hill ali Shanii Twain? Holly po glasbeni plati bolj gravitira k Williamsovi, s katero sicer ni v sorodu, konkretno k Lucindi Williams, vendar pa bo za konkretnejše primerjave v tej smeri resnično potrebovala malenkost več izkušenj. No, The Ones We Never Knew pa je že zdaj eden obetavnejših debitantskih albumov z one strani oceana.

+ + + +