16. 12. 2004 | Mladina 50 | Kultura | Plošča
Peter Broetzmann Chicago Tentet: Signs
CD 03, OkkaDisk, www.jazzandbluesweb.com
Jazz je dobro polje za vsako teorijo, ki se ubada z regresijo (poslušanja): gradivo je lahko desetletja "v prahi", pa potem kaj od njega mahoma pokuka na plano - kot "obdelava", referenca, "poklon" ali, to še najredkeje, skoz muzično formacijo. Problem nastane, kadar muzična formacija, ki orje "po starem" (in tudi "na star način"), zveni "novo" in ne ustreza trendy, uradnim jazzovskim formam in normam. Izmika se namreč, terja tenak posluh, pascalovsko rečeno: [formacija bi sploh] ne iskala, ko bi že ne bila našla.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?