Borka

26. 11. 2006  |  Mladina 47  |  Kultura  |  Plošča

Bonobo: Days To Come

2006, Ninja Tune, www.bonobomusic.com

Bonobo

Bonobo
© www.windishagency.com

Založba Ninja Tune je po nekoliko nepričakovanem začetnem uspehu, ko se je v devetdesetih letih uveljavila kot svetovno prepoznaven brand, na prelomu stoletja izgubila zalet. Izvajalci, za katere lahko rečemo, da so nakazovali trende, predvsem pa izdajali nepozabne plošče, so se upehali, nekateri so založbo zapustili. Zlasti pa je v samem kadru začelo zmanjkovati idej. Vendar so se stvari zadnja leta spet pobrale, saj je založba rekrutirala "novo generacijo" ustvarjalcev, med njimi naj omenimo dva tandema - Ammoncontact in Skalpel, DJ-ja Kentara, Blockheada in Bonoba.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: