23. 8. 2007 | Mladina 33 | Kultura | Plošča
Adam Freeland: Global Underground 32: Mexico City
2007, Global Underground Recordings
Adam Freeland
© Luka Novak
Elektronska glasba se pogosto (z)najde pred križišči, ki privabljajo novo in odganjajo staro publiko; takšno križišče je tokratna izdaja iz serije Global Underground, katere miks dveh zgoščenk podpisuje Adam Freeland, DJ in producent iz Brightona. Kaj dobiš, če legenda breakbeata miksa housersko izdajo? Drone step oziroma e-drone. Tako je namreč sam Freeland definiral svoj zvok v intervjuju za beatport.com; kot brenčeče oziroma brneče zidove noise kitarskih frekvenc, "vplivi pa se vlečejo od bendov kot Sonic Youth, Spacemen 3, My Bloody Valentine's `Loveless', toda z elektronskim obratom in ritmi za plesišče". Če to velja za skoraj premočrtne ritme, začinjene z bazičnimi trancerskimi štosi, ki občasno zazvenijo kot (nu) brejki, je zagotovo bolj posrečeno speljano na prvem disku, ki vsaj za dve stopnji poseka drugega - po dinamičnosti, ki jo transformira v plesno energijo, ter selekciji komadov, ki dviga tendence; ko po 20 minutah zaslišite By The Time They Reach You, je dovolj pogledati ime izvajalca Kim in štiri takte tematike, ki je iz naftalina osemdesetih posodobljena You Keep Me Hanging On Kim Wilde. Noise ali nu disko?
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?