Oliver Vodeb
Družbeno odgovorni kritik oglaševanja
Oliver Vodeb
© Borut Peterlin
"Sam imam težavo, ko vidim, da posamezniki ali institucije, kot so agencije, zadnje čase ogromno govorijo o družbeni odgovornosti komunikacije. To je zdaj postala nekakšna floskula, za njih je to le še ena nova tržna niša. Izkoriščajo jo kot neki nov moment samopromocije. Pri Studiu Poper pa gre za institucijo, ki to goji in to živi in daje odgovor vsem cinikom, ki pravijo, da to ni mogoče: da ne moreš delati v komunikacijskem poslu odgovorno," pravi Oliver Vodeb, prvi mož Memefesta in z Majo Hawlina soustanovitelj Studia Poper, ki se je v javnost narisal s projektom Silly Illy, serijo kavnih skodelic kot protest proti gradnji plinskih terminalov v Trstu. Kasneje je Poper s proglasom v Mladini v Irak postavil kurente in nadnje napisal Slovenija poživlja, na ljubljanske prehode za pešce je v kontekstu kampanje za Mestni muzej nasprejal pesniške stihe in filozofske misli, konec februarja pa bo, če bo šlo vse po načrtih, Ljubljani pokazal prave obraze Izbrisanih. Oliver Vodeb je doktoriral na Fakulteti za družbene vede, predava na Akademiji za likovno umetnost, kot znanstveni sodelavec pa sodeluje s Centrom za socialno psihologijo pri FDV. Misli in deluje družbeno odgovorno. Slednje je zanj več kot samo floskula.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?