7. 5. 2001 | Mladina 18 | Kultura
Za odrasle
Propaganda - redarski kader
© Igor Škafar
Propaganda (pod Ortom) je dolgo veljala za žepno, a tembolj divjo, ekscesno rajfersko utrdbo, ki je pretežno gostila tehno adolescentstvo in house mezgarje ter si vse do z negodovanjem oblasti in sosedov zaznamovane kapitulacije dosedanjih najemnikov utirala pot med ponudbo ljubljanskih klubov.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
7. 5. 2001 | Mladina 18 | Kultura
Propaganda - redarski kader
© Igor Škafar
Propaganda (pod Ortom) je dolgo veljala za žepno, a tembolj divjo, ekscesno rajfersko utrdbo, ki je pretežno gostila tehno adolescentstvo in house mezgarje ter si vse do z negodovanjem oblasti in sosedov zaznamovane kapitulacije dosedanjih najemnikov utirala pot med ponudbo ljubljanskih klubov.
Diskutabilnega slovesa depandanse Ambasade ali katere od množičnih rajferskih veselic se bo z novim konceptom in vodstvom oskrbljena Propaganda kot malokatera, če ne edina izmed slovenskih elektrotehničnih diskotek ubranila z na devetnajst let ubrano starostno omejitvijo, medtem ko jo v vse ostrejši lokalni konkurenci (Subsub, K4, Channel Zero) šele čaka zamejitev teritorija in oblikovanje stalne klientele.
Če prisluhnemo čelništvu kluba, naj bi se od začetne, promocijske in zatorej zastonjske ponudbe četrtkovih transijad, petkovega housa in sobotnih tech-house ponočevanj težišče kmalu prevesilo proti housu, s katerim bodo stregli rezidenčni didžeji, pa tudi posebni gostje, denimo znani angleški tekknik Oliver Ho, ki se ima junija tam prvič v življenju skusiti s house setom. Propaganda bo, kljub domišljenemu, a bolj plesu kot posedanju namenjenemu ustroju notranjosti, skušala privabljati goste tudi med tednom in ni dvakrat reči, da se sushija lačnim Ljubljančanom enkrat mesečno nasmihajo uživanju v surovi ribi in muziki namenjene soareje.
Ker je vodstvo kluba bolje seznanjeno s skrivnostmi klubovstva kot s poslom, pa ga čaka s poskusi in napakami tlakovana pot pridobivanja izkušenj, kar bi sčasoma moralo odpraviti najbolj v oči bijoče nerodnosti: da namesto bolj perečih postavk posveča tako veliko pozornost na začetku vendarle drugotni internet strani; da oblikovanje Propagandinega logotipa bolj spominja na masažni ali striptiz salon; da se zastonjska vstopnina ne omenja na letakih in se na prejšnji četrtek vrtečih transerjih, Armandu in Hrvatu Tom Jayu zato ne zglasi več od deseterice strank. Bomo videli.
Armando in DJ One vadita
© Igor Škafar