Coprnice, ki obetajo

Kobra na preži

Kobra na preži
© Miha Fras

Medtem ko so o njihovi maternici odločale postmenopavzične tercialke, zadrti staruharji, v svoj razplojevalni organ in vlogo v osnovni celici družbe zaverovani moški in izdajalke iz lastnih vrst, so ženske vzele usodo v svoje roke.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Kobra na preži

Kobra na preži
© Miha Fras

Medtem ko so o njihovi maternici odločale postmenopavzične tercialke, zadrti staruharji, v svoj razplojevalni organ in vlogo v osnovni celici družbe zaverovani moški in izdajalke iz lastnih vrst, so ženske vzele usodo v svoje roke.

Resda le v plesni predstavi 6agon na odru Plesnega teatra Ljubljana, a zato tembolj samozavestno in mirnih nog. 6agon je sad pedagoškega dela Maja Delak, sicer stalne članice skupine En-knap, ki je vanj vpregla šesterico večinoma "še neizoblikovanih", šolajočih se plesalk in njih zmožnostim vešče priličila zadane jim naloge, ne da bi moralo ptljevsko občinstvo odvrniti zgroženi pogled in se zateči k tisti saj so še mlade dobrohotnosti.

Kolikor nam je razbrati iz naslova (hexagon), pa tudi iz kriptičnih, pitijskih, kot iz seanse tarota iztrganih napotkov, ki jih med predstavo trosi zanje zadolžena govorka, se 6agon vpisuje v čarovniški, vlogo izstopajočih, upornih žensk premlevajoči ciklus slovenskega sodobnega plesa in zatorej stavi na mistično vzdušje in posvečenim jasnejše aluzije. Med prizori nevroze, obupa in žalosti, medženske ljubezni, preganjanja in neupogljive volje se je že zdelo, da smo naleteli na čer, tu pač še toliko manj umestno spoštovanje kodeksov "gledališke spodobnosti", na par sramežljivo zakritih jošk, tako da je imelo zmagoslavno odkrivanje usodnega para še močnejši osvoboditveni učinek. Brez wunderbraja za svobodo naprej! Vsekakor: predstava iskrivega dialoga skupinskih formacij in solo predstavitev posameznic, katerim bo takole ob robu lepo - posebej najbolj skočni in ojstri mohikanki - služila za odskočno desko do mesta v ekipah domačih koreografov. Žebljica na glavico.

Figura veneris

Figura veneris
© Miha Fras