Kalilnica duba

Twilight Circus Dub Sound System

Mr. Twilight z mašincami

Mr. Twilight z mašincami
© Miha Fras

Priznajmo si, dub je v domovini, ki se je šele pred kratkim vpisala na seznam reggaeju prijaznih pokrajin, šele v povojih. In so sporadične manifestacije panoge, ki bi jo pač morali v vlogi izvoljenega ozvočevalca posvojiti klienti razvejanega tržišča z mehkimi drogami, dostikrat obsojene na deficit. Tako tudi obisk v Zagrebu neprimerno bolj znanega didžeja Ilka Čulića, ki je pred mescem dni zaradi popolnega pomanjkanja občinstva kaj hitro zaključil svoj set v Subsubu. In tako tudi četrtkov nastop v Holandiji in pod zastavo Twilight Circus Dub Systema delujočega Kanadčana Ryana Moora, kateremu je sklenilo prisluhniti za kakršnokoli atmosfero dosti premalo obiskovalcev K4.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Mr. Twilight z mašincami

Mr. Twilight z mašincami
© Miha Fras

Priznajmo si, dub je v domovini, ki se je šele pred kratkim vpisala na seznam reggaeju prijaznih pokrajin, šele v povojih. In so sporadične manifestacije panoge, ki bi jo pač morali v vlogi izvoljenega ozvočevalca posvojiti klienti razvejanega tržišča z mehkimi drogami, dostikrat obsojene na deficit. Tako tudi obisk v Zagrebu neprimerno bolj znanega didžeja Ilka Čulića, ki je pred mescem dni zaradi popolnega pomanjkanja občinstva kaj hitro zaključil svoj set v Subsubu. In tako tudi četrtkov nastop v Holandiji in pod zastavo Twilight Circus Dub Systema delujočega Kanadčana Ryana Moora, kateremu je sklenilo prisluhniti za kakršnokoli atmosfero dosti premalo obiskovalcev K4.

Škoda. Saj bi gospod Twilight, ki se je pri produciranju svojih plošč namesto rabe sintetizatorjev odločil za nasnemavanje glasbil, marsikoga presunil s sistematiko, organskim spojem didžejevskih (par gramofonov in cede gramofonov) ter muskontarskih (v živo: bas kitara in teremin) orodij. Kdaj smo zadnjič slišali tako veščo rabo efektov na mešalki in tako halucinantna, bolj na lovljenju vzdušja kot "noge" temelječa vmiksavanja, s katerimi se je Moore sprehodil od temačnega in zlobnega, do amena okajenega duba preko sončnejših pokrajin do drum&bass psihedelike?

Ne pomnimo. Tudi, če je za umanjkanje obiska krivo sočasno potekajoče, zastonjsko praznovanje pomladi Code.Ep-ja (glej Mladino št. 13) in šepavo oglaševanje sporeda kluba, bo vendarle držalo, da prestolnici - glede na redkost tovrstnih priložnosti razumljivo - manjka duboslovcev in da bo treba šele ustvariti podstat. Čisto drugače kot v bratski Hrvaški, denimo v zagrebški Močvari, kamor je šel naprej svetit Twilight in s katero zaenkrat še nobena domača institucija ni sklenila kontinuiranega sodelovanja. Priložnost?