Kontrolirana improvizacija?

S.K.I.N.

© Miha Fras

Iztok Kovač si na prvi pogled načne manj želodčne sluznice od avtoritarnejših koreografov. Zakaj njegove predstave, tudi zadnja, S.K.I.N., ki se je prejšnji teden dajala v Cankarjevem domu, povečini dajejo proste roke in noge stalnim in občasnim sodelavcem, po vrsti izbornim plesalcem, kakršna sta tule viharni angleški improvizator, sokoreograf Julyen Hamilton, spogledljiva Andreja Rauch in tai-chi izvedenka Karmit Burian, da briljirajo s svojim slogom in značajem. Seveda se nemalokrat mimobežna improvizacija, kateri se s pravimi dialogi s plesalci in slikanjem atmosfer pridružuje italijanski pozavnist, banka filmskih efektov in živalski vrt v malem, Sebi Tramontana, osredišči v premišljenih skupinskih točkah ekipe in aluzijah, zaradi katerih bi bilo treba pozabiti na film in si nadrobno prebrati Malapartejevo Kožo, inspiracijo za predstavo.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

© Miha Fras

Iztok Kovač si na prvi pogled načne manj želodčne sluznice od avtoritarnejših koreografov. Zakaj njegove predstave, tudi zadnja, S.K.I.N., ki se je prejšnji teden dajala v Cankarjevem domu, povečini dajejo proste roke in noge stalnim in občasnim sodelavcem, po vrsti izbornim plesalcem, kakršna sta tule viharni angleški improvizator, sokoreograf Julyen Hamilton, spogledljiva Andreja Rauch in tai-chi izvedenka Karmit Burian, da briljirajo s svojim slogom in značajem. Seveda se nemalokrat mimobežna improvizacija, kateri se s pravimi dialogi s plesalci in slikanjem atmosfer pridružuje italijanski pozavnist, banka filmskih efektov in živalski vrt v malem, Sebi Tramontana, osredišči v premišljenih skupinskih točkah ekipe in aluzijah, zaradi katerih bi bilo treba pozabiti na film in si nadrobno prebrati Malapartejevo Kožo, inspiracijo za predstavo.

Sicer pa ohlapna S.K.I.N.-ova koža, pod katero je dovolj zraka za angleško humorne Hamiltonove komentarje preko mikrofona, s premenami ritma, gagi - za nepozabnega bodo verjetno obveljale priprave, prhanje z oljem, tangice iz alu-folije, peteršilj za ušesom in jabolko v ustih človeške pečenke - in pestrim gibalnim scenosledom skrbi, da se pritegne oko in misli ne odprhutajo drugam. Lahkotno. Že kar dosežek, če pomisliš, ob kakšnih dolgočasnih ibungah, tudi v okviru CD-jevega abonmanja Amelia, lahko drevenijo okončine.

© Miha Fras