14. 6. 2006 | Mladina 24 | Kultura
Stampedo na Metelkovi
Exit za Metelkovo
Stampedo pred krčmo Jalla Jalla
© Igor Škafar
Novosadski Exit, ki je davno prerasel okvire lokalnega festivala elektronske muzike in si z leti nabral tudi zvesto obiskovalstvo iz Slovenije, se je odločil, da naredi nekaj za svojo dušo in promocijo in da sproti podpre tudi osrednji produkcijski prostor v prestolnici. Čeravno se je od Exita pričakovalo, da v skladu z znano in učinkovito maksimo čez zastonj ga ni napolni trge in klube Metelkove, kjer je brez kakršnekoli vstopnine prejšnji petek nastopalo malo morje ansamblov in didžejev, pa se ni pričakovalo tako močnega stampeda. Okoli pet tisoč mladincev in mladink se je tako od poznega večera pa do jutranjih ur drgnilo v mimobežnih kolonah, preizkušalo atmosfero v klubih in mencalo pred glavnim, za Celico postavljenim, profesionalno ozvočenim in osvetljenim odrom, s katerega je tako bučalo, da so pritožbe spečih okoličanov kar deževale na policijsko postajo.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
14. 6. 2006 | Mladina 24 | Kultura
Stampedo pred krčmo Jalla Jalla
© Igor Škafar
Novosadski Exit, ki je davno prerasel okvire lokalnega festivala elektronske muzike in si z leti nabral tudi zvesto obiskovalstvo iz Slovenije, se je odločil, da naredi nekaj za svojo dušo in promocijo in da sproti podpre tudi osrednji produkcijski prostor v prestolnici. Čeravno se je od Exita pričakovalo, da v skladu z znano in učinkovito maksimo čez zastonj ga ni napolni trge in klube Metelkove, kjer je brez kakršnekoli vstopnine prejšnji petek nastopalo malo morje ansamblov in didžejev, pa se ni pričakovalo tako močnega stampeda. Okoli pet tisoč mladincev in mladink se je tako od poznega večera pa do jutranjih ur drgnilo v mimobežnih kolonah, preizkušalo atmosfero v klubih in mencalo pred glavnim, za Celico postavljenim, profesionalno ozvočenim in osvetljenim odrom, s katerega je tako bučalo, da so pritožbe spečih okoličanov kar deževale na policijsko postajo.
Čeravno je muzika glede na množičnost obiska in gostoto ponudbe prej postranskega pomena in je za marsikoga večer minil v pohajkovanju od enega do drugega prizorišča, naj omenimo vsaj korekten nastop angleškega didžejevskega dua Utah Saints, ki je kot zadnji končno razmigal parter pod velikim odrom. Ko bi prešteli vse, ki so bili na Metelkovi prvikrat, bi tudi nad neverjetno gnečo zgroženi Metelkovci sprevideli, da je Exit, medtem ko je promoviral sebe, promoviral tudi Metelkovo, po seštevanju inkasa pa, da ima manko vstopnine tudi svoje prednosti. Kaj bi manjkalo Metelkovi, ko bi nje združeni klubi dvakrat na leto pripravili podobno noč na Metelkovi in z njo vabili mlade sile? Nič, seveda če bo na Metelkovi sploh še kakšen šank ali pa si bodo morali gostje prinesti pijačo sami, kakor je naslednji dan že prišla svarit tržna inšpekcija. Res, kdo rabi to Metelkovo, tistih pet tisoč glav se bo že znašlo. Na cesti.
Utah Saints
© Igor Škafar