Stanka Prodnik

14. 10. 2011  |  Mladina 41  |  Kultura  |  TV

Seniki, kmetije in druge radosti

Kako je nacionalka postala bolj urbana od POP TV

Voditeljica Kmetije Lili Žagar

Voditeljica Kmetije Lili Žagar
© Žiga Culiberg

Nacionalka je še nedavno prednjačila s svojimi domačijskimi oddajami, z Na zdravje! na čelu, ruralna tehtnica pa se je letošnjo jesen prevesila h komercialnim televizijam, ki nam po novem redno dostavljajo radosti in tegobe življenja na podeželju. Na TV3 vsak četrtek spoznavamo samske kmete, ki jim Saša Lendero organizira zmenke, na POP TV pa se je začela še ena sezona Kmetije.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.