Kritika / London je padel
London Has Fallen, 2016
Alessandro Carloni & Jennifer Yuh
zadržan

Vse se vrača, vse se plača.
zadržan

Vse se vrača, vse se plača.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
zadržan

Tisti, ki so pakirali film London je padel, nadaljevanje Padca Olimpa, so se vprašali: kaj bi bilo zdajle najhujše? Kaj bi bilo zdajle najšokantnejše?
Troje: prvič, če bi teroristi kakšno zahodno velemesto, recimo London, spremenili v Sirijo, drugič, če bi se izkazalo, da je na Zahodu več islamističnih teroristov kot na Bližnjem vzhodu, in tretjič, če bi islamisti ujeli ameriškega predsednika in ga potem pred kamerami – magari v živo! – obglavili. Le še britanski premier mora umreti, da se na pogrebu zberejo vsi svetovni voditelji, pa se londonske atrakcije, od Big Bena do Tower Bridga, prelevijo v ruševine, vsak drugi Britanec mutira v džihadista, ameriški predsednik – še vedno Aaron Eckhart – pa obtiči pred mačeto, tako da mora njegov telesni stražar št. 1 – še vedno Gerard Butler – nadramboizirati Ramba, nadbauerizirati Jacka Bauerja in nadtrumpizirati Donalda Trumpa, da bi izgledal kot die-hard Jason Bourne v Ugrabitvi. Film London je padel, ki ga je posnel iranski režiser Babak Najafi, je histerična oda vojni proti terorju, ameriški učinkovitosti, dronskim eksekucijam in patriotski paranoji, ki bi se zlahka prelevila v odo džihadu, če bi rimejk – oh, ali pa sequel – posnela Islamska država, znana po svojem živem smislu za imitiranje zahodne filmske estetike.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.
Preberite tudi