|  Mladina 41  |  Kultura

Most na krvi

Monodrama Damirja Avdića in Mareta Bulca,Gledališče Glej, Ljubljana

Goran Vojnović, pisatelj in režiser: “Vsak kamenček v tem mozaiku bosanskega obupa udarja v gledalca, kakor da bi ga Damir Avdić mlatil s kijem po njegovi ignorantski glavi. Čeprav se sprva zdi, da gre za skupek nepovezanih slik, se te spletejo v monolitno podobo žalosti, jeze in malodušja, ki prevladujejo v današnji Bosni. Minimalizem je v predstavi zato zgolj privid, saj Avdić izpraznjeni oder do vrha napolni s potlačenimi emocijami. Surovo in boleče.”

Goran Vojnović, pisatelj in režiser: “Vsak kamenček v tem mozaiku bosanskega obupa udarja v gledalca, kakor da bi ga Damir Avdić mlatil s kijem po njegovi ignorantski glavi. Čeprav se sprva zdi, da gre za skupek nepovezanih slik, se te spletejo v monolitno podobo žalosti, jeze in malodušja, ki prevladujejo v današnji Bosni. Minimalizem je v predstavi zato zgolj privid, saj Avdić izpraznjeni oder do vrha napolni s potlačenimi emocijami. Surovo in boleče.”
© Borut Krajnc












 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

 |  Mladina 41  |  Kultura

Goran Vojnović, pisatelj in režiser: “Vsak kamenček v tem mozaiku bosanskega obupa udarja v gledalca, kakor da bi ga Damir Avdić mlatil s kijem po njegovi ignorantski glavi. Čeprav se sprva zdi, da gre za skupek nepovezanih slik, se te spletejo v monolitno podobo žalosti, jeze in malodušja, ki prevladujejo v današnji Bosni. Minimalizem je v predstavi zato zgolj privid, saj Avdić izpraznjeni oder do vrha napolni s potlačenimi emocijami. Surovo in boleče.”

Goran Vojnović, pisatelj in režiser: “Vsak kamenček v tem mozaiku bosanskega obupa udarja v gledalca, kakor da bi ga Damir Avdić mlatil s kijem po njegovi ignorantski glavi. Čeprav se sprva zdi, da gre za skupek nepovezanih slik, se te spletejo v monolitno podobo žalosti, jeze in malodušja, ki prevladujejo v današnji Bosni. Minimalizem je v predstavi zato zgolj privid, saj Avdić izpraznjeni oder do vrha napolni s potlačenimi emocijami. Surovo in boleče.”
© Borut Krajnc












Jedrt Jež Furlan, producentka: “Most na krvi je čist, radikalen gledališki dogodek. Radikalen predvsem zaradi teme in samega Damirja Avdića, ki (kakor da ga gledališka konvencija ne zanima) surovo izpelje in izbriše meje med krvniki in žrtvami. Čas, se zdi, ni niti pretekli niti prihodnji, nekakšna moreča večna sedanjost. Kar povzroči še bolj utesnjen in brezizhoden občutek. Damir Avdić ima silno kondicijo in vse elemente ‘beštije’! Surovost celote pa je izpeljana asketsko, minimalistično, za kar čestitke tudi Maretu Bulcu!”

Jedrt Jež Furlan, producentka: “Most na krvi je čist, radikalen gledališki dogodek. Radikalen predvsem zaradi teme in samega Damirja Avdića, ki (kakor da ga gledališka konvencija ne zanima) surovo izpelje in izbriše meje med krvniki in žrtvami. Čas, se zdi, ni niti pretekli niti prihodnji, nekakšna moreča večna sedanjost. Kar povzroči še bolj utesnjen in brezizhoden občutek. Damir Avdić ima silno kondicijo in vse elemente ‘beštije’! Surovost celote pa je izpeljana asketsko, minimalistično, za kar čestitke tudi Maretu Bulcu!”
© Borut Peterlin

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.