17. 12. 2009 | Mladina 50 | Kultura
Žanrska raznolikost s slabo obiskanostjo
Diskurz, Grrizli Madams in Vatrene ulice v ljubljanskem Orto klubu
Reški punk trio Diskurz igra glasbo njihovih očetov, a niti najmanj ne zaostaja za njimi
© Sunčan Patrick Stone
V poplavi decembrskih koncertnih dogodkov v prestolnici smo se tokrat odločili obiskati nastop malce manj znanih rockovskih zasedb iz Hrvaške in Slovenije. V Orto klubu, ki je v svoji zgodovini gostil zavidljivo število domačih in svetovnih glasbenih imen, so se zbrali trije žanrsko popolnoma različni bendi, delujoči pod okriljem založbe Dallas.
Mladi in entuziastični reški punk trio Diskurz je odprl nastop, ki je s silovitimi, distorziranimi kitarami in močno ritem sekcijo spomnil na obdobje legendarnega reškega punka in novega vala. Z brezkompromisnimi besedili, avtentičnim videzom in mladostno energijo so odigrali svoj kratki nastop, med katerim so predstavili gradivo z letos objavljenega prvenca U protivnom. Z Diskurzom se očitno nadaljuje zgodba o bogati reški rockovski tradiciji. Pri tem seveda moramo pripomniti, da trio ne ponuja ničesar novega, njegov glasbeni izraz je zgolj preslikava obdobja, ki se je na Reki, v Ljubljani in drugih središčih punka pojavil pred tridesetimi leti. Kljub temu je zanimivo videti dvajsetletne mladeniče, ki iskreno in brez dlake na jeziku igrajo glasbo svojih očetov, pri tem pa niti najmanj ne zaostajajo za njimi.
Člani slovenske zasedbe Grrizli Madams izhajajo iz nekoliko tršega glasbenega okolja - če so nekoč izvajali thrash in death metal, se po nekaj letih vračajo s precej subtilnejšo, instrumentalno različico tršega rocka. Med nastopom je bilo opaziti, da
Grrizli Madams še zmeraj raziskujejo možnosti lastnega glasbenega izraza, ki jih pelje v različne stile težkokategornega rocka, z opaznimi primesmi postrocka. Kako bodo zveneli na plošči, ki jo pripravljajo za naslednje leto, je po njihovem nekoliko neizrazitem nastopu težko reči.
Vatrene ulice je zagrebška zasedba, ki je bila ustanovljena že v devetdesetih letih, a jo je daljša pavza v delovanju prestavila na novi začetek. Četverica igra klasični, garažni rock’n’roll, v katerem je močno izražena solo kitara, na trenutke bluesovski prijemi in sugestiven vokal z izrazito socialno obarvanimi, uličnimi besedili. Čeprav naj bi bili med naštetimi zasedbami zvezde večera, so se Vatrene ulice med lastnim nastopom izgubile v ponavljanju lastnih, klasično rockovskih glasbenih obrazcev, ki v 21. stoletju zvenijo premalo udarno, neizvirno in precej zdolgočaseno.
Večer varovancev založbe Dallas v Orto klubu je minil brez večjih pretresov, k čemur je pripomogla slaba obiskanost koncerta - verjetno tudi zaradi nesrečne sredine tedna, ki ni ravno najboljši dan za predstavitev še neuveljavljenih skupin.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
17. 12. 2009 | Mladina 50 | Kultura
Reški punk trio Diskurz igra glasbo njihovih očetov, a niti najmanj ne zaostaja za njimi
© Sunčan Patrick Stone
V poplavi decembrskih koncertnih dogodkov v prestolnici smo se tokrat odločili obiskati nastop malce manj znanih rockovskih zasedb iz Hrvaške in Slovenije. V Orto klubu, ki je v svoji zgodovini gostil zavidljivo število domačih in svetovnih glasbenih imen, so se zbrali trije žanrsko popolnoma različni bendi, delujoči pod okriljem založbe Dallas.
Mladi in entuziastični reški punk trio Diskurz je odprl nastop, ki je s silovitimi, distorziranimi kitarami in močno ritem sekcijo spomnil na obdobje legendarnega reškega punka in novega vala. Z brezkompromisnimi besedili, avtentičnim videzom in mladostno energijo so odigrali svoj kratki nastop, med katerim so predstavili gradivo z letos objavljenega prvenca U protivnom. Z Diskurzom se očitno nadaljuje zgodba o bogati reški rockovski tradiciji. Pri tem seveda moramo pripomniti, da trio ne ponuja ničesar novega, njegov glasbeni izraz je zgolj preslikava obdobja, ki se je na Reki, v Ljubljani in drugih središčih punka pojavil pred tridesetimi leti. Kljub temu je zanimivo videti dvajsetletne mladeniče, ki iskreno in brez dlake na jeziku igrajo glasbo svojih očetov, pri tem pa niti najmanj ne zaostajajo za njimi.
Člani slovenske zasedbe Grrizli Madams izhajajo iz nekoliko tršega glasbenega okolja - če so nekoč izvajali thrash in death metal, se po nekaj letih vračajo s precej subtilnejšo, instrumentalno različico tršega rocka. Med nastopom je bilo opaziti, da
Grrizli Madams še zmeraj raziskujejo možnosti lastnega glasbenega izraza, ki jih pelje v različne stile težkokategornega rocka, z opaznimi primesmi postrocka. Kako bodo zveneli na plošči, ki jo pripravljajo za naslednje leto, je po njihovem nekoliko neizrazitem nastopu težko reči.
Vatrene ulice je zagrebška zasedba, ki je bila ustanovljena že v devetdesetih letih, a jo je daljša pavza v delovanju prestavila na novi začetek. Četverica igra klasični, garažni rock’n’roll, v katerem je močno izražena solo kitara, na trenutke bluesovski prijemi in sugestiven vokal z izrazito socialno obarvanimi, uličnimi besedili. Čeprav naj bi bili med naštetimi zasedbami zvezde večera, so se Vatrene ulice med lastnim nastopom izgubile v ponavljanju lastnih, klasično rockovskih glasbenih obrazcev, ki v 21. stoletju zvenijo premalo udarno, neizvirno in precej zdolgočaseno.
Večer varovancev založbe Dallas v Orto klubu je minil brez večjih pretresov, k čemur je pripomogla slaba obiskanost koncerta - verjetno tudi zaradi nesrečne sredine tedna, ki ni ravno najboljši dan za predstavitev še neuveljavljenih skupin.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.