Stanka Prodnik

23. 6. 2010  |  Mladina 25  |  Kultura

Nacionalka ima nogomet

Ostali pa ponovitve

Studio TVS za nogometne klepete

Studio TVS za nogometne klepete
© TVS

Je že res, da odkar naši nogometaši vodijo v svoji skupini, cele dneve preživimo pred televizijskim ekranom in spremljamo nogomet. A upali bi, da bodo poskušale slovenske komercialne televizije vsaj malce preusmeriti našo pozornost stran od nogometa in nam postreči s kakšno vrhunsko oddajo ali filmom. Daleč od tega. Kar se dogaja na POP TV v času svetovnega prvenstva, je popolna vdaja.
Prva njihova smola je, da v športnih novicah v oddaji 24 ur ne morejo kazati posnetkov golov, temveč samo fotografije s tekme, zaradi česar so poročila o tekmah precej retro, sploh ker si lahko na drugem programu nacionalke vsak dan večkrat ogledamo vrhunce dneva, nato pa zanje še glasujemo. A če športa na POP TV že doslej nismo pretirano radi gledali, ker imajo radi le Formulo 1 in golf, bi pričakovali, da bomo lahko na njihov program preklopili vsaj ob osmih zvečer, če slučajno ne bomo razpoloženi za tekmo na nacionalki. Očitno se jim zdi škoda vsakršnega truda, saj po novem v večernih urah ne predvajajo drugega kot ponovitve njihovih starih oddaj. Letos res ni Naše male klinike, so pa zato ponovitve tekmovanja Slovenija ima talent in prav tako končane humoristične oddaje As ti tud not padu. Da ne omenjamo res stare oddaje Odklop, ki se je skupaj s Princem z Bel-Aira spet vrnila na Kanal A. Dojeli smo, med poletjem bodo na komercialnih televizijah spet varčevali.
Na nacionalki je ravno obratno. Nogometa ni nikoli dovolj. Še celo sobotna poročila so se začela s prispevkom o kriminalu v Južnoafriški republiki, kot da se nikjer, ne doma ne po svetu, ni zgodilo nič bolj aktualnega. Poleg tega v nogometnem studiu sedijo gostje, ki nimajo blage zveze z nogometom, a morajo vseeno malo pametovati o tem, kaj je prava ženska in kaj pravi moški. Ali še huje, v studiu sedijo gostje, ki imajo zvezo z nogometom, a jim to ne pomaga pretirano, saj jih nihče ne posluša, ko se na ekranu pojavijo z bundesliga pričesko in svetlečim suknjičem. Smo se pa vsaj prisrčno nasmejali Jasni Kuljaj in njeni majici pred začetkom tekme z ZDA, ki je “namigovala”, da bomo zmagali s 5 : 0.
In ko smo že pri bizarnih postranskih stvareh, ki se nam dogajajo poleg nogometa, ne moremo mimo Borisa Kobala, ki pred tekmami kuha jedi iz držav, ki igrajo na prvenstvu. No, ideja morda niti ne bi bila tako zgrešena, če ne bi šlo za nemarno razbohoten oglas za eno od trgovskih verig. Tudi sicer nogometnih oglasov letos ne manjka, še najbolj posrečen je tisti z našimi kolcajočimi nogometaši, sicer pa redno poslušamo traparije, kot so “uradni multivitamin slovenske reprezentance”, “hrustljavo vznemirjeni trener” in “vsaka cena je zadetek”.
Vendar nič zato, predstavljajte si, da ne bi bilo nogometa in bi se zvečer lahko zatekli le k Popovim ponovitvam.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.