7. 10. 2010 | Mladina 40 | Kultura
Tomato Košir, oblikovalec vizualnih komunikacij
... o razstavi svojih del, ki so do 11. novembra na ogled v NLB Galeriji Avla v Ljubljani
© Borut Peterlin
“Oblikovalcem se zna zgoditi položaj fotografov v oglaševanju - ko so avtorje, ki po meri rešujejo naročnikove komunikacijske težave, nadomestili vnaprej pripravljeni polnomastni, a nikdar polnovredni konfekcijski izdelki. Ti na stojnicah spletnih bank tekmujejo za hitro doseženo pozornost in še hitrejši intelektualni propad. Ker vidnim sporočilom zaupamo tudi vlogo izobraževanja, je slednja integralni del vsakega odgovornega oblikovalca. Verižna reakcija, ki v končni fazi pripelje do širše družbene odgovornosti, se resda nadaljuje pri naročniku, a začne se že pri nas. V primeru, da pri načrtovanju vidnih sporočil ne bomo uporabljali izčrpnih analiz, se argumentirano odločali, preverjali rezultate, rešitve celostno prezentirali, ostali zvesti cilju ter nevplivani tako s strani naročnikovih kot tudi lastnih nerelevantnih vzgibov, nas čaka vloga aranžerja, kamor nas je AJPES že tako uvrstil, ali vloga samozadostnega umetnika, v kar zadnje čase usmerjajo študente v novodobni Cukrarni - na Oddelku za oblikovanje ALUO.”
Tomato Košir, ustanovitelj azila za zatajene asistente in angažirane študente ALUO - Tajno društvo CGP
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.