28. 10. 2010  |  Mladina 43  |  Kultura

TEDxLjubljana Jesen 2010

Samostojni dogodek, ki ima licenco TED-a, neprofitne organizacije, posvečene širjenju dobrih idej. Kino Šiška, Ljubljana.

Nina Kožar, svetovalka za spletno komuniciranje

Nina Kožar, svetovalka za spletno komuniciranje
© Arhiv Mladine

Nina Kožar, svetovalka za spletno komuniciranje: “Znanje in ideje je treba širiti med ljudi, ne pa zadrževati v ozkih krogih, ki si lahko privoščijo obiske takšnih konferenc. To je ideja TED-a, ki mu uspeva tam, kamor tradicionalni izobraževalni sistemi ne sežejo. TEDx-Ljubljana je bil vrhunski dogodek z odličnim izborom predavateljev, ki so vsak po svoje navdušili in navdihnili. Čestitke organizatorjem, ki so vanj vložili ogromno prostovoljnega dela.”


Ciril Horjak - dr. Horowitz, risar stripov: “Organizatorji tokratnega dogodka TEDxLjubljana so presegli sami sebe. Bil sem navdušen, saj sem imel na trenutke občutek, kot da sem na prireditvi TED-a nekje čez lužo, na eni od tistih prireditev, ki jih potem lahko spremljamo zgolj prek interneta. Organizatorji so dali včasih brez razloga pesimistični Sloveniji intenzivno injekcijo navdušujočega optimizma.”

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.