|  Mladina 5  |  Kultura

Pustite otroke k meni

Plesno-gledališka predstava Matjaža Fariča, Cankarjev dom, Ljubljana

Alja Predan, umetniška direktorica Festivala Borštnikovo srečanje

Alja Predan, umetniška direktorica Festivala Borštnikovo srečanje
© Borut Krajnc

Alja Predan, umetniška direktorica Festivala Borštnikovo srečanje: “Kritično plesno gledališče ni ustaljena praksa in, priznam, nisem pričakovala politične oziroma uporniške predstave. A Matjaž Farič me je spet presenetil. S svojim najnovejšim projektom se angažirano odziva na skrb zbujajoče družbene pojave, o katerih nas zasipajo mediji. Osvetli in problematizira avtoritarnost in manipulacijo odraslih nad otroki, najbolj ranljivimi in nezaščitenimi pred verskim, vojaškim, družinskim, družbenim, ideološkim in spletnim nasiljem. Cenim njegovo gesto.”

Bara Kolenc, koreografinja, režiserka in filozofinja
: “Izjemno zanimiva tematika, ki pa bi se dala po mojem bolje izkoristiti, predelati v intenzivnejši in gostejši uprizoritveni material. Predstava je bila izvedena korektno, profesionalno, a menim, da bi se plesni material lahko bolje povezal z ostalimi uprizoritvenimi elementi. Sicer spoštujem Faričevo delo, videla sem že veliko njegovih predstav, tudi takšnih, ki so me navdušile.”


 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

 |  Mladina 5  |  Kultura

Alja Predan, umetniška direktorica Festivala Borštnikovo srečanje

Alja Predan, umetniška direktorica Festivala Borštnikovo srečanje
© Borut Krajnc

Alja Predan, umetniška direktorica Festivala Borštnikovo srečanje: “Kritično plesno gledališče ni ustaljena praksa in, priznam, nisem pričakovala politične oziroma uporniške predstave. A Matjaž Farič me je spet presenetil. S svojim najnovejšim projektom se angažirano odziva na skrb zbujajoče družbene pojave, o katerih nas zasipajo mediji. Osvetli in problematizira avtoritarnost in manipulacijo odraslih nad otroki, najbolj ranljivimi in nezaščitenimi pred verskim, vojaškim, družinskim, družbenim, ideološkim in spletnim nasiljem. Cenim njegovo gesto.”

Bara Kolenc, koreografinja, režiserka in filozofinja
: “Izjemno zanimiva tematika, ki pa bi se dala po mojem bolje izkoristiti, predelati v intenzivnejši in gostejši uprizoritveni material. Predstava je bila izvedena korektno, profesionalno, a menim, da bi se plesni material lahko bolje povezal z ostalimi uprizoritvenimi elementi. Sicer spoštujem Faričevo delo, videla sem že veliko njegovih predstav, tudi takšnih, ki so me navdušile.”


Bara Kolenc, koreografinja, režiserka in filozofinja

Bara Kolenc, koreografinja, režiserka in filozofinja
© Borut Krajnc

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.