Vrnitev k naravi.

 |  Mladina 32  |  Kultura  |  Film

Zelena svetilka

Green Lantern, 2011

Ryan Reynolds je Hal Jordan, neustrašni, svojevoljni, neukrotljivi, narcisoidni testni pilot (Tom Cruise via Top Gun), ki ga magični, zunajzemeljski, zeleni prstan prelevi v Zeleno svetilko, intergalaktičnega superjunaka, podaljšano roko mističnega planeta Oa, velikega zaščitnika vesolja.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Vrnitev k naravi.

 |  Mladina 32  |  Kultura  |  Film

Ryan Reynolds je Hal Jordan, neustrašni, svojevoljni, neukrotljivi, narcisoidni testni pilot (Tom Cruise via Top Gun), ki ga magični, zunajzemeljski, zeleni prstan prelevi v Zeleno svetilko, intergalaktičnega superjunaka, podaljšano roko mističnega planeta Oa, velikega zaščitnika vesolja.

Zelena svetilka je vir zelene energije, največje vesoljske sile, ki jo skuša pokončati Parallax (eks Svetilka), pošastni, mutantski, brezoblični nihilist, vir rumene energije, temne strani sile, zelo verjetne povzročiteljice klimatskih sprememb in nacistične volje do moči (za razliko od »smaragdne energije volje do moči,« ki jo posedujejo Zeleni). Ryan Reynolds, ki v Zamenjavi telo zamenja precej bolj delikatno, izgleda patetično in smešno - tako kot film. Ko bi vsaj izgledal kot samoparodija! Toda ne: Zelena svetilka, posneta po popularnem stripu (via DC Comics), se čez vse plafone trudi, da bi verjela svoji mitologiji, svoji zgodbi o Genezi, svoji neokozmologiji, svojemu tehnobibličnemu uvodu, svoji slavnostni zaobljubi (»niti podnevi niti ponoči ne bo nič ušlo mojemu pogledu«). Če bi jo posneli v garaži, bi izgledala bolje - tako pa specialni efekti in visoko budžetirane produkcijske vrednosti vsak njen staromodni idiotizem le še dodatno poudarijo. To, da je Martin Campbell režiral Casino Royale, zveni ob tem tako neverjetno kot to, da superjunakove lanternoidne moči - de facto alegorije ojdipske energije - delujejo le tedaj, ko to hoče scenarij.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.